Buna ziua,
As vrea sa aflu si eu parerea DV. legata de urmatoarea situatie. Acum 3 luni am decis sa reziliez contractul de internet mobil. Am fost la magazinele cu pricina si mi s-a raspuns ca doar la *222 se poate. Am sunat, am comunicat decizia. Dupa cateva zile, suna unul sa ma convinga sa nu renunt la contract, nu reuseste urmand ca eu sa-i trimit o cerere pe mail. Trimit hartia, cu mentiunea "valabil fara stampila". Ei continua sa emita facturi. Mai nou le-a venit ideea sa-mi ceara copie dupa CI, iar eu refuz sa le trimit. Si nici de platit nu am de gand.
Chiar asa am ajuns in tara asta, sa nu poti scapa de un contract/serviciu pe care nu-l mai doresti? Ce e de facut in situatia asta?
Multumesc pentru atentie.
Poate nu m-am exprimat clar. E vorba de un srl care vrea sa renunte la un contract ... Stiam ca Protectia Consumatorului nu se ocupa de persoane juridice.
Oricum, multumesc.
Mi s-a spus fax sau email. Am ales varianta emailului. Am mai reziliat abonamente de telefon la acelas operator cu exact aceeasi formulare a documentului si n-au fost probleme.
Multumesc.