avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 751 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Mi se solicita demisie neaprobata
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Mi se solicita demisie neaprobata

Buna ziua,
Va rog mult sa ma ajutati in urmatoarea problema:
Lucrez ca medic veterinar la un cabinet particular, de la data de 01.01.2009. Mentionez ca am fost angajat in primul an de la terminarea facultatii.
In data de 24.05.2011, am participat la un concurs organizat de radio Kiss Fm, ce avea ca premiu o vacanta. Pentru concurs a fost nevoie sa trimit un text hazliu, iar eu am scris astfel: "Am ghinionul de a fi medic veterinar chiar in mijlocul erei caninozoice a maidanezilor. Nici nu stiti cat de greu va scriu acum, caci nu prea mi-au mai ramas multe degete intregi de printre coltii fiarelor.
Cu gandul la concediu, ma tot uit la telefonul meu vechi, care are par de matza pana si sub display, asteptand o scapare. Tare as vrea sa pot face o baie in mare, poate mai scap si eu de puricii astia.
Dar nu stiu cand voi reusi sa fac asta, caci sefa mea e un fel de Cruela in 1001 Dalmatiei."
Patronii s-au simtit lezati de aceasta scrisoare si mi-au inaintat o convocare, care suna astfel: "In temeiul dispozitiior art. 267 al.(2) din codul muncii si a referatului inaintat de conducerea societatii sunteti convocat la punctul de lucru in data de 02.08.2011 ora 14.00 pentru a va formula apararile si motivatiile pe care le considerati necesare in legatura cu scrisoarea trimisa la radio Kiss Fm in data de 24.05.2011. Conform art. 267 al.(3) din Codul Muncii, neprezentarea la convocarea facuta da dreptul societatii sa dispuna sanctionarea dumneavoastra fara efectuarea cercetarii disciplinare prealabile."
La aceasta convocare am raspuns printr-un document scris, in care m-am aparat, subliniind faptul ca nu am mentionat nume de institutii sau persoane iar textul a fost pura fictiune.