Doresc sa inchid, sa reziliez un contract de servicii internet si telefonie, care este pe numele baiatului, el fiind plecat din tara. Am intrebat la telefon cum sa procedeze pentru a rezilia acest contract, la termenul de folosire minima prevazut in contract, iar cei de la [editat de admin] mi-au spus ca doar prin prezenta personala poate rezilia contractul, desi in contract se specifica faptul ca se poate renunta la contract si prin posta, cu confirmare de primire. Curios este faptul ca aceasta societate, iti inchiriaza telefoanele, urmand ca la terminarea contractului sa le aduci in perfecta stare de functionare, ca si cum le-ai tine in vitrina fara sa le folosesti.
Cat de legala este aceasta solicitare, ca renuntarea unui contract sa se faca doar personal si nu si prin alte moduri, legale din punctul meu de vedere.
Cui ar trebui sa ne adresam pentru a cere ca societatea sa nu mai mai practice aceste abuzuri?
Daca fiul va lasa procura pentru rezilierea contractului, compania de prestari servicii nu pot refuza rezilierea contractului. Daca dupa prezentarea procurii ei refuza, mergeti la ANPC (fostul OPC).
Procura nu trebuie sa fie autentica.Cautati pe internet un model de contract de mandat (procura), o completeaza, o semneza si v-o trimite prin posta. Sa fie semnata cu pixul, nu scanata etc. Apoi o semnati si dumneavoastra acasa si mergeti la astia.
In contract scrie clar ca se poate renunta la contract prin notificare scrisa trimisa prin posta. Ceea ce solicita ei, sa te prezinti personal, este un abuz. Iar in cerere poate specifica faptul ca eu il pot reprezenta, doar ca sa fac predarea telefoanelor.
Mai mult, mi se pare aberanta specificarea ca aceasta notificare sa fie facuta cu cel putin 30 de zile inainte de data la care va inceta contractul, dar confirmarea primirii de catre RDS, departamentul relatii cu clientii, pana cel tarziu in data de 5 a lunii, incetarea incepand cu luna luna urmatoare, daca nu, peste 2 luni.
Mai mult, mi se pare aberanta specificarea ca aceasta notificare sa fie facuta cu cel putin 30 de zile inainte de data la care va inceta contractul, dar confirmarea primirii de catre RDS, departamentul relatii cu clientii, pana cel tarziu in data de 5 a lunii, incetarea incepand cu luna luna urmatoare, daca nu, peste 2 luni.
Nu se poate renunţa decât după expirarea termenului din contract...Iar pentru a renunţa anterior acestei date trebuie să plătiţi o anumită sumă....Deci,problema nu este aşa simplă prin renunţarea doar prin poştă...