Buna
Mi-am dat demisia pe 11.07.2008, mi s-a incheiat CIM la data de 28.07.2008, pe 03.08.2008 am si primit cartea de munca, pe 10.08.2008 trebuia sa primesc ultimul salariu ceace normal ca n-am primit. M-am interesat de fosti colegi ieri (20.08.2008), ei au luat salariul pe data de 15 august, dupa ce am intrebat pe fostul meu sef, care zicea ca "nu sunt bani in firma" si ca "au alte cheltuieli", si ca nu stie cand pot sa vireze salariul...
Va rog sa ma ajutati: ce pot sa fac in cazul asta?
Sunt obligati sa va plateasca drepturile salariale indiferent de ce "cheltuieli" au ei sau "nu sunt bani in firma". Asta este strict problema lor.
Faceti reclamatie la Inspectoratul Teritorial de Munca / Corp Control.
In afara reclamatiei la Inspectia Muncii ar trebui depusa si o actiune in instanta pentru plata drepturilor banesti. Actiunea de control a Inspectiei Muncii nu ii poate determina sa va achite salariul restant.
In procesul verbal al controlului se stabilesc anumite masuri/sarcini pe care angajatorul trebuie sa le indeplineasca si sa faca davada indeplinirii lor intr-un anumit termen.
asa cum spunea si nikol.ilea nu stiu daca le convine sa plateasca niste amenzi de cateva mii de lei pentru nerespectarea masurilor stabilite prin procesul verbal sau sa achite salariul restant.
Refuzul unui angajator, persoana fizica sau juridică, de a aduce la îndeplinire măsurile obligatorii, dispuse de inspectorul de munca, la termenele stabilite de acesta, în limitele şi cu respectarea prevederilor art. 6 şi 19 din Legea nr.108/1999, constituie contravenţie şi se sancţionează cu amenda de la 3.000 lei la 10.000 lei. ;)