avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 809 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Ordinul 1918/ 2011
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Ordinul 1918/ 2011

OMMFPS 1918 /2011 a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 587/ 19.08.2011
Cel mai recent răspuns: Imago Expert Consult SRL , Contabil 19:46, 15 Septembrie 2011
lav1 a scris:

Deci, daca asa se cere asa trebuie sa facem Crede si nu cerceta!
Stiti cumva ce presupune pe viitor aceasta inregistrare? V-a trebui sa trimitem periodic ceva rapoarte la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal? Sau ce urmeaza?


De asta imi este si mie groaza, sa nu mai trebuiasca facute cine-stie ce raportari periodice si catre ANSPDCP..iar termene, iar amenintari cu amenzi. Sper din suflet sa fie suficiente demersurile de la inregistrare.
alina40 a scris:

lav1 a scris:

Deci, daca asa se cere asa trebuie sa facem Crede si nu cerceta!
Stiti cumva ce presupune pe viitor aceasta inregistrare? V-a trebui sa trimitem periodic ceva rapoarte la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal? Sau ce urmeaza?


De asta imi este si mie groaza, sa nu mai trebuiasca facute cine-stie ce raportari periodice si catre ANSPDCP..iar termene, iar amenintari cu amenzi. Sper din suflet sa fie suficiente demersurile de la inregistrare.



Reiterez ceea ce am postat mai sus:
Dupa depunerea on-line a notificarii, se va transmite autoritatii de supraveghere,in cel mult 30 de zile, prima pagina a formularului de notificare, semnata si stampilata. In caz contrar, notificarea va fi stearsa automat din sistemul electronic de evidenta. Atasat primei pagini, trebuie transmisa si copia mesajului electronic primit din partea autoritatii de supraveghere intitulat „confirmare inregistrare document", in care figureaza numarul de inregistrare al formularului de notificare in Registrul General al ANSPDCP.
Va foarte multumesc pentru raspuns. Nu am apucat sa citesc legislatia in domeniu ( mai ales ca sunt multe decizii, legislatie primara, secundara, comunitara) si temerea mea se referea la obligativitatea unor eventuale raportari ulterioare inregistrarii, de tipul declaratiilor lunare, trimestriale, semestriale sau mai stiu eu cum ( in care sa ni se ceara: numele prenumele, cnp-ul persoanelor carora li s-au prelucrat datele, numarul de la pantof :), etc).. care sa ne incarce si mai mult cosnita de obligatii declarative periodice.
dovada inregistrare ca operator baza de date personale, mi au preluat actele asa fara.Mai mult nu se mentioneaza in Ordin daca prestatorii se mai inregistreaza la ITM sau Inspectia Muncii deoarece daca confirmi cu CUI/CERTIFICAT constatator CAEN 7830 e suficient asta e bine .
Ultima modificare: Luni, 22 August 2011
ovidiu7676, utilizator
ovidiu7676 a scris:

dovada inregistrare ca operator baza de date personale, mi au preluat actele asa fara.Mai mult nu se mentioneaza in Ordin daca prestatorii se mai inregistreaza la ITM sau Inspectia Muncii deoarece daca confirmi cu CUI/CERTIFICAT constatator CAEN 7830 e suficient asta e bine .



10. In vederea inregistrarii prestatorilor de servicii la inspectoratele teritoriale de munca, angajatorii au obligatia de a informa in scris inspectoratele teritoriale de munca despre incheierea contractului cu prestatorul cu care a contractat serviciul de completare si transmitere a registrului. Informarea inspectoratului teritorial de munca se va efectua in termen de 3 zile lucratoare de la data incheierii contractului de prestari de servicii.

11. Informarea la care s-a facut referire la pct. 10 va consta intr-o adresa intocmita de angajator, care va cuprinde: denumirea prestatorului de servicii; certificatul de inregistrare al prestatorului, eliberat de registrul comertului; dovada inregistrarii prestatorului ca operator de date cu caracter personal, conform prevederilor Legii nr. 677/2001, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si data de la care s-a contractat serviciul de completare si transmitere a registrului.
(Ordin nr. 1918/2011 pentru aprobarea procedurii si actelor pe care angajatorii sunt obligati sa le prezinte la inspectoratul teritorial de munca pentru obtinerea parolei, precum si a procedurii privind transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic)

Alte discuții în legătură

Revisal si evidenta contabila-caen diferit? ContSters114133 ContSters114133 un economist care nu este membru cecar,poate innfinta o intreprinedre individuala ,pentru a putea tine evidenta contabila firmelor cu cifra de afaceri mai mica ... (vezi toată discuția)
Revisal violeta54 violeta54 Buna seara Firma de evidenta contabila poate sa faca contract de prestari servicii cu alte societati ptr. depunere REVISAL. Am o angajata care este Inspector ... (vezi toată discuția)
Prestari servicii resurse umane roxana69 roxana69 Ce cod CAEN trebuie sa aiba o societate care se doreste sa activeze in domeniul resurselor umane (Revisal, contracte,acte aditionale, etc). Societatea trebuie ... (vezi toată discuția)