avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 845 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul, calculatorul meu şi ... webaster adult
Discuție deschisă în Dreptul, calculatorul meu şi internetul

webaster adult

Buna ziua!
Am ocazia sa lucrez ca webmaster la cateva site-uri in strainatate in calitate de webaster in domeniu adult. Afacerea ar fi ceva de genul:
Eu imi iau un domeniu inregistrat pe mine,
Ei imi dau acces la contentul lor ca sa ii promovez, iar mie imi dau un comision din vanzari.
As vrea sa stiu daca o sa am probleme cu autoritatiile.
Mentionez ca producatorul de care este vorba in state este legal.
Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Adysoft , utilizator 10:30, 23 August 2011
Buna,

Mie personal nu imi place randul in care ai zis ca iti iei domeniu inregistrat pe tine. Daca ar fi de treaba acel producator, ar trebui sa se ocupe el de toate, doar e site-ul lui si eventual tu sa ii spui tot ce trebuie si el numai sa cumpere. Si eu sunt pe post de webmaster (in alt domeniu decat al tau), dar aici in Romania si tipul pentru care lucrez are totul pus la punct, domeniu cumparat, etc. eu doar lucrez pe el. Inafara de ceva cod sursa pe care il creez, restul e pe numele firmei lui.

Intreaba-l de ce sa iti iei tu pentru ca tu daca pleci de la el iti iei si domeniu si tot cu tine si el ramane fara nimic. Nu sunt chiar asa de scumpe un domeniu si eventual un host.

Eu zic sa mai vorbesti cu el, eventual ar fi dragut sa poti face de acasa si sa va intelegeti bine de la inceput ca sa nu spuna el dupa aceea ca stai ca nu asa am zis sau ca de asta nu am zis sau nu m-am gandit si nu stiu ce.

Spor la treaba :D:D
Ultima modificare: Marți, 23 August 2011
Adysoft, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură