Daca nu locuieste nimeni in apart.pierderile de apa de ce sa le plateasca daca are apometre si consumul e zero si chiar daca nu are apometre?Ce intelegeti prin" si eventual alte cheltuieli aprobate de adunarea generala"?Celelalte chelt.sunt corecte pentru un apart. nelocuit si unde la nr de pers.se trece 1/2.
nu am studiat ce zice legea 230 pe problema asta, dar nu cred ca a lasat la latitudinea AG sa hotarasca in locul ei. trebuie sa scrie ceva concret despre asta, daca nu legea in sine, macar HG1588/2008 , care este norma de aplicare a legii 230/2007. ;)
anyme a scris:
Daca nu locuieste nimeni in apart.pierderile de apa de ce sa le plateasca daca are apometre si consumul e zero si chiar daca nu are apometre?Ce intelegeti prin" si eventual alte cheltuieli aprobate de adunarea generala"?Celelalte chelt.sunt corecte pentru un apart. nelocuit si unde la nr de pers.se trece 1/2.
Pierderile de apa se recupereaza dupa cum hotaraste adunarea generala: pe nr de persoane, pe suprafata, proportional cu consumul, egal pentru fiecare apartament, etc. Daca in ad gen s-a hotarat un sistem de trecere pe cheltuieli a anumitor pierderi si nu se contesta in termen legal, asa ramane pana la o noua hotarare a ad gen. Tot ad gen poate sa hotarasca si alte cheltuieli care se trec pe suprafata utila sau cota indiviza.
Oricum ar fi, pentru un apartament indiferent ca este locuit sau nut sunt foarte clar stipulate in lege si norme cheltuielile ce se suporta conform cotei indivize. La acestea se pot adauga si cele stabilite de adunarea generala deoarece legea permite ca adunarea generala sa ia hotarari care se aplica si care pot fi anulate numai in instanta sau de o urmatoare adunare generala.
cititi cu atentie norma metodologica de aplicare a legii 230/2007 (HG1588/2008),
daca plec din localitate,si nu locuieste nimeni..pot inchide apa de la subsol..pt a nu exista pierderi?
Cred ca cel care utilizeaza un lucru..trebuie sa si asume sipierderile..Doar daca nu sunt apometre pot fi piereri neinregistrate in respectivul apartament.Si revin..orice hotarare a asociatiei ,ce nu este prevazuta in STATUT..trebuie notificata...si modificarea in statut se face cu ...peste 2/3 din nr TOTAL al membrilor Si inca ceva...daca o lege stipuleaza un procedeu,nu cred ca ...Adunarea generala ..poate modifica acest lucru dupa bunul plac
Art. 17. - (1) Comitetul executiv al asociatiei de proprietari are urmatoarele atributii:s-a stabilit reglementarea respectiva in AG ?
a) duce la indeplinire hotararile adunarii generale si urmareste respectarea prevederilor legale, a statutului si a acordului de asociere ale asociatiei de proprietari;
b) emite, daca este cazul, decizii scrise privind regulile pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adunarilor generale si pentru respectarea prevederilor legale, a statutului si a acordului de asociere, precum si alte decizii ce privesc activitatea asociatiei de proprietari;
~ final discuție ~