avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 588 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Angajatorul ma poate obliga sa imi schimb contractul ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Angajatorul ma poate obliga sa imi schimb contractul de munca de la 6 h la 7 h ???

Lucrez de mai bine de 2 la aceasta firma, avand un contract de 6 h de mai bine de 1 an ,acum mi se spune ca sunt obligata sa trec la programul impus de 7 h lucrand si 2 sambete cu o marire de 100 ron , specific ca sunt inca studenta si nu pot sa-mi permit sa stau mai mult peste contractul actual de munca ,daca nu trec la programul impus de ei pot sa plec dupa spusele lor dar intrebarea este exista ceva cu care ma pot "apara"?Un articol,o lege ceva de genul ?

Va multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: brawnie , utilizator 11:37, 26 August 2011
Modificarea c.i.m. nu se poate face , in acest caz, decat cu acordul dvs ...
Legea 53/2003 (codul muncii)
"Art. 41
(1) Contractul individual de munca poate fi modificat numai prin acordul partilor. "
"3) Modificarea contractului individual de munca se refera la oricare dintre urmatoarele elemente:
a) durata contractului;
b) locul muncii;
c) felul muncii;
d) conditiile de munca;
e) salariul;
f) timpul de munca si timpul de odihna. "

brunetzik87 a scris:

daca nu trec la programul impus de ei pot sa plec dupa spusele lor

Banuiesc ca tu nu vrei sa iti dai demisia.Pentru a te concedia au nevoie de motiv.Fa-ti timp si citeste codul muncii si o sa gasesti raspuns la intrebarile tale

"Art. 58
(1) Concedierea reprezinta incetarea contractului individual de munca din initiativa angajatorului.
(2) Concedierea poate fi dispusa pentru motive care tin de persoana salariatului sau pentru motive care nu tin de persoana salariatului. "
"Art. 78
Concedierea dispusa cu nerespectarea procedurii prevazute de lege este lovita de nulitate absoluta. "

~ final discuție ~