Va rog sa-mi raspundeti ce cheltuieli ar trebui platite catre asociatia de proprietari (ma refer la cheltuielile comune: lift, femeie de serviciu, en electrica casa scarii etc.) avand in vedere ca s-a facut cerere de "scoatere" de la aceste cheltuieli intrucat acolo nu locuieste nimeni de cateva luni de zile.
Pentru cazul ca o persoana nu locuieste in apartament va putea fi scutita de plata: salubrizarii, energiei electrice si gazelor, precum si a apei (calde sau reci) daca aceasta nu este contorizata. Aceste utilitati se repartizeaza pe numar de persoane prezente in luna respectiva.
Va trebui sa plateasca toate celelalte cheltuieli care se impart pe cota-parte indiviza: salarii, cheltuieli administrative (maturi, detergent, hartie, creioane), reparatii ale proprietatii comune, pierderi de apa, caldura (necontorizata sau daca e contorizata numai a caldurii pe partile comune si tevi), interfon, monitorizare video, paza etc.
Dar in cazul in care nu sunt inscris in asociatie, ce cheltuieli trebuie sa platesc? Mi se solicita plata: salariului administratorului, a femeii de serviciu, cheltuieli cu amenajarea incaperii unde sta administratorul, blocul fiind nou, cumpararea unui tomberon, etc.
Indiferent ca sunteti membru sau nemembru al asociatiei de proprietari, platiti la fel. Aceleasi reguli se aplica pentru toti.
Personalul lucreaza si pentru dv. intrucat ei au grija de condominiu, de finantele proprietarilor. Si dv. folositi tomberonul asociatiei, nu?
Plata intretinere
mari112
Buna ziua, as dori sa aflu ce trebuie sa apara pe lista de intretinere in dreptul unui apartament in care nu locuieste nimeni. Mai concret detin o garsoniera ... (vezi toată discuția)