avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 498 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Ore suplimentare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Ore suplimentare

Buna ziua,

Am si eu o mica intrebare. In CMI este specificat faptul ca orele suplimentare sunt platite 200%. In cazul in care in luna aceasta au existat 30 de ore suplimentare, angajatorul a tinut sa aduca la cunostinta faptul ca luna aceasta orele suplimentare vor fi platite cu 100% pe motiv ca nivelul de productivitate este foarte mic. Lucrez ca operator relatii clienti (deci, astept apelurile clientilor),prin urmare nivelul de apeluri (productivitatea) nu depinde de mine.Spuneti-mi, va rog, ce as putea face in acest caz.
Va multumesc pentru timpul acordat.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:08, 2 Septembrie 2011
In acest caz, ar trebui sa se modifice acel cuantum al sporului ... potrivit art.123 alin.2 C.mun., sporul pentru munca suplimentara, acordat in conditiile in care compensarea prin ore libere platite nu este posibila in termenul prevazut de lege, se stabileste prin negociere, in cadrul contractului colectiv de munca sau, dupa caz, al contractului individual de munca, si nu poate fi mai mic de 75% din salariul de baza.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Plata orelor suplimentare patitul 2 patitul 2 Buna seara, Am niste intrebari referitoare la plata orelor suplimentare de catre angajator. Adica orele suplimentare din timpul saptamanii , orele ... (vezi toată discuția)
Ore suplimentare cristyna_i cristyna_i Buna ziua, Va rog sa ma lamuriti cu urmatoarea problema: Eu platesc orele suplimentare in felul urmator: luni-vineri- 100% sambata-duminica :200% Este ... (vezi toată discuția)