Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Un srl ( magazin vanzari cu amanuntul) functioneaza intr-un spatiu in care are si magazia de depozitare marfuri aprovizionate
Recent am deschis un punct de lucru ( tarabe in piata) in care nu mai exista spatiu pentru depozitare, unde produsele sunt pe raft pentru vanzare.
Cum trebuie sa procedez cand duc marfa de la magazie la tarabe ? ce documente trebuiesc intocmite, sau cum este mai simplu si legal totodata?( fara a separa gestiunile)
1. din factura fac 2 NIR
2. aviz de insotire si bon de transfer
3....#-o
Sunt binevenite si trimiteri catre alte subiecte daca au mai fost postate. Multumesc !
Avizul este documenturl ce insoteste marfa pe timpul transportului
NIR este documenrul de inregistrare in gestiunea a marfii si pe baza caruia stabiliti preturi de vanzare Nota de transfer se foloseste atunci cand se muta marfa dintr-o gestiune in alta
Contabila dvs ar trebui s a stie aceste lucruri.
Este suficient avizul de insotire al marfurilor. Sa aveti la piata si Raportul de gestiune si actele de provenienta ale marfurilor. Este posibil in cazul unui control sa va fie solicitate .
:offtopic:Interventie moderator:
@Mihaela-Mitrea va rog nu mai postati adresa de mail in forum. Este interzis de regulament acest lucru.