Buna ziua,Am si eu o problema legata de telefonul meu mobil.Dupa ce l-am cumparat am constatat ca bateria a inceput sa ma tina doar 24-26 ore.Bineinteles l-am dus la reparat dar cei de la service mi-au facut doar o resoftare si un mic test la baterie.L-am luat de la ei dar bineinteles ca mi-a facut aceeasi problema asa ca l-am dus inapoi la reprezentanta.Acolo mi-au facut bineinteles din nou o resoftare. I ntrebarea este;:Ce trebuie sa fac pentru a nu mai fi pus pe drumuri de cei de la reprezentanta?Este legal ce fac ei ?Poata sa intervina OPC-ul in aceasta situatie?
Daca este vb despre un smartphone acest lucru ar putea fi normal.Exista mai multe modele ale celui mai cunoscut producator in domeniu care au aceste neajunsuri.La unele modele se da in pachet si un acumulator de rezerva.Se pare ca problema nu ar fi legata de o defectiune la telefonul mobil respectiv ci un neajuns in conceptul de realizare al lui.Teoretic,daca in perioada de garantie telefonul este reparat de 3 ori,se procedeaza la inlocuirea lui,dar cu acelasi model.
Chiar anul trecut am avut o problema cu un tel mobil,dar care,in cazul meu,nu se mai putea repara si atunci s-a procedat la inlocuirea lui,avand sansa ca printr-o simpla rugaminte la magazinul de unde l-am cumparat,sa imi poata da un alt model,dar,din pacate,la momentul respectiv nu exista un model egal ca pret sau mai scump.
Nu ,este un telefon obisnuit dar sa faci doua drumuri la reprezentanta pentru acelasi defect( azi o sa ma duc pentru a treia oara) m-i se pare cam aiurea