avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 574 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Am nevoie de ajutor!!!
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Am nevoie de ajutor!!!

Sunt angajata la firma la care lucrez din mai 2011, cu contract pe perioada determinata pana in decembrie 2011.Am ramas insarcinata, acum sunt in 16 saptamani, am instiinat angajatorul si itm-ul privind starea mea de graviditate,insa intampin probleme de sanatate si sunt in concediu medical pentru 3 zile.Astazi ma suna sefa mea si imi spune ca o sa angajeze pe altcineva in locul meu,pentu ca nu se poate descurca cu un singur om, cu alte cuvinte o sa ma dea afara.
Vreau sa stiu daca ma poate da afara daca sunt in concediu medical, in conditiile in care am adresa de instiintare catre itm semnata. VReau sa stiu, deasemenea daca este obligat sa imi prelungeasca contractul de munca,
Va multumesc anticipat!!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:19, 7 Septembrie 2011
In concediul medical CIM-ul se suspenda si nu puteti fi demisa dar angajatorul poate angaja pe altcineva pe perioada in care sunt in incapacitate.

Nu este obligat sa va prelungeasca contractul.
Ultima modificare: Miercuri, 7 Septembrie 2011
Alexandru Munteanu, Avocat
Un angajat nu poate fi concediat nici in perioada de concediu medical si nici in perioada cand femeia salariata este gravida. Binenteles, in masura in care este stabilit prin certificat medical in primul caz, iar in al doilea caz, in masura in care angajatorul a luat la cunostinta de acest fapt, anterior deciziei de concediere. Art. 60 alin. (1), lit. a) si c) Codul muncii.
Va multumesc pentru rapunsurile prompte!!!
Ultima modificare: Miercuri, 7 Septembrie 2011
silvam, utilizator