Buna ziua! Am incheiat un contract de inchiriere, eu in calitate de proprietar, cu o persoana juridica si as dori sa stiu cu ce acte trebuie sa merg la finante pentru a-l inregistra. Si daca se poate inca ceva: este corect ca firma respectiva, ca pe langa o copie de pe actul de proprietate, sa-mi ceara si un extras de carte funciara emis acum (eu am unul din 2007 de cand am proprietatea)?
Va multumesc!
contractul de inchiriere, iar in ceea ce priveste extrasul de carte funciara , da este corect , intrucat acestia vor sa cunoasca situatia imobilului si mai mult daca acest contract sta la baza inregistrarii sediului societatii sau a unui punct de lucru , acesta este necesar in vedere inregistrari mentiunilor la registrul comertului
1.Contract de inchiriere in 3 exemplare(Cate unul pentru fiecare parte si unul pentru fisc)
2.Declaratie 200(estimativa de venit in doua exemplare).
3.Certificat de inmatriculare a firmei(chirias)
4,Copie act identitate proprietar
5,Acordul asociatiei de proprietari daca spatiul inchiriat este apartament in bloc.
Extrasul de carte funciara le ofera o garantie cu privire la adevaratul proprietar actual si viitor si este normal sa cunoasca situatia juridica a imobilului.
Pot exista persoane care sa fraudeze legea si sa incheie un contract de inchiriere desi au anumite acte juridice incheiate cu alte persoane de natura sa ii faca sa piarda proprietatea intr-un fel sau altul.