Poate angajatorul sa imi modifice c i de munca cu 8 ore/zi durata nedeterminata la 4 ore ,atata timp cat exista si angajati care au contracte determinate pe 7 luni printre care si2 pensionari va rog disperata ajutati-ma
Ma numesc mariana sunt asistenta medicala
Poate angajatorul sa imi modifice c i de munca cu 8 ore/zi durata nedeterminata la 4 ore ,atata timp cat exista si angajati care au contracte determinate pe 7 luni printre care si2 pensionari
m-am angajat pe 4 aprilie am incheiat un ci nedeterminat la o firma cu specific sezonier verbal mi sa spus ca pe 31 octombrie se termina activitatea si imi voi lua concediu apoi raman in somaj tehnic
Ieri ne-a anuntat ca se restrange activitatea si o persoana va pleca iar una va ramane pe 4 ore ,pensionarele care au contract pe perioada determinata 7 luni au aplelat la pile relatii ,eu nu am pe nimeni si pentru a junge la servici in eforie tranportul ma costa 300 din 550 care i-as lua in mana ,sunt disperata si nu stiu ce sa fac ,maine vine dna director sa ne anunte ,am un copil la scoala cheltuieli
Va rog indrumati-ma sunt disperata ,exista vreo lege regula prin care sa ma apar sa imi iau concediu medical ce sa fac sa reusesc sa raman pe post,
poate angajatorul sa imi modifice mie contractul de la 8 la 4 ore ,iar pensionarele sa ramana pe post
suntem angajati 2 persoane cu contract nedeterminat si 4 persoane cu contract determinat pe 7 luni dintre care 2 pensionare
In contract la litera H durata muncii scrie la pct a -durata muncii 8 h iar pct b-programul de lucru se poate modifica in conditiile regulamentului intern ,contractul colectiv de munca aplicabil
modificarea contractului se poate face numai în baza acordului părților potrivit codului muncii. deci dacă nu sunteți de acord nu semnați, decizia unilaterală a angajatorului de modificare, o puteți contesta în instanță.