În urma demisiei din functia de director a unei institutii publice autofinantate am primit un ordin al ministrului prin care inceta CIM ( eu voiam sa rămân pe un post de executie, dar in cerere nu am cerut acest lucru, prin ordinul ministrului incetându-mi CIM-ul). In acest ordin nu mi s-a comunicat cui să predau documentele institutiei, stampila, registrele, etc. Am plecat din cadrul institutiei, asteptand ca Ministerul să comunice o adresa prin care sa desemneze o persoana căreia să îi predau documentele, stampila, registrele etc., acestea fiind in acest timp incuiate intr-un dulap in sediul instituţiei.
Ce sa fac? Nu trebuia sa primesc odata cu incetarea CIM-ului si o adresa in care sa fie numita persoana careia sa îi predau? Avand in vedere ca trebuie depuse Declaraţiile fiscale, trebuie facuta salarizarea etc, si multe altele, eu ce am de făcut, având în vedere că intre timp m-am incadrat in alta parte??????
asa ar fi trebuit sa fie norml...
De fisa de lichidare nici nu se mai pune problema, din cate scrieti, oamenii astia chiar nu au pic de creier...
Acum probabil ca va aflati in preaviz?
Probabil ca pana la finele acestui termen se va gasi cineva care sa va preia ce ati avut...si sa se termine balciul
:(
:)daca va aflati in perioada de preaviz, aveti aceleasi obligatii. daca perioada de preaviz a expirat...mergeti acasa linistit, ca deja nu mai e treaba dvs. cum se vor descurca "inteligentii" aia. succes