Stiu ca intrebarea mea e putin UTOPICA, dar va intreb totusi...
exista cumva NORME METODOLOGICE-clare, precise si aprobate de Ministerul Muncii sau alt organ competent ,de aplicare a noului cod a muncii??a legislatiei muncii????
Intreb ptr ca nu se mai poate!!!!!!!Fiecare isi da cu parerea, fiecare emite cate-o 'TEORIE".legea zice ceva, ITm altceva, juristii fiecare cums e pricep, curtea de conturi alte pareri..si pana nu ajungi in instanta...nu poti afla adevaraul adevarat.Dar si acolo nu este sigur-sigur!
Asa ca,,,,, exista sau nu NORME??si daca nu exista de ce domnii de la ministerul muncii nu-si misca inteligenta lor sclipitoare sa emita norme , ca sa ne scoata si pe noi din hasna???:(((
Nu exista norme metodoligice de aplicare a prevederilor Legii nr.53/2010 - Codul Muncii ... unele din legile adoptate de Parlament in domeniul muncii au asemenea norme de aplicare ...
Multumesc pentru raspuns!
Acum o sa va mai 'supar ' cu o intrebare....
Se paote in spiritul noului cod al muncii sa-i fac al doilea contract de munca (cumul functii) colegei de la contabilitate?/sa cumuleze cu arhivar??
Si daca se poate...pot sa-i fac cu morma intreaga sau cu 1/2 de norma??
-la functia cumulata pot sa-i adaug la sariu d e baza si sporul de vechime ??desi il are la functia de baza??
Precizez ca suntem institutie bugetara!!!-personal contractual
va multumesc!