avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 874 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... gestiunea tramvaiului
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

gestiunea tramvaiului

buna ziua. As avea o intrebare va rog., sunt din timisoara, lucrez ca si conducator tramvai la regia autonoma de transport. Mai nou ne obliga sa semnam contracte de garantie stipuland legea 54/1994. ca si vatman nu avem nimic in comun cu legea gestiuni,zic eu? este legal ca peste noapte sa fim facuti gestionari,neavind in fisa postului nici o obligatie de genul celei relatate mai sus?
Cel mai recent răspuns: cocoriciu , utilizator 12:55, 17 Septembrie 2011
In intelesul Legii 22/1969, gestionarul este acel angajat "care are ca atributii principale de serviciu primirea, pastrarea si eliberarea de bunuri aflate în administrarea, folosinta sau detinerea, chiar temporara, a unui agent economic, indiferent de modul de dobandire si de locul unde se afla bunurile".

Intrucat atributia principala de serviciu a vatmanului este conducerea tramvaiului in conformitate cu reglementarile din domeniu, opinez ca obligarea dvs. de a deveni gestionari este cel putin nepotrivita, ca sa nu spun de-a dreptul, nelegala, din perspectiva Legii 92/2007 a serviciului public de transport local si a actelor normative emise in aplicarea acesteia, dar si din perspectiva Codului rutier si a Regulamentului de aplicare a acestuia.
multumesc frumos de raspuns.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie cosminia cosminia Buna ziua, am si eu o intrebare daca poate cineva sa ma ajute. Care este legea (daca exista ) prin care se opreste garantie salariala in cazul ... (vezi toată discuția)
Director = gestionar al bunurilor unitatii ? oanaportar oanaportar - directorul unitatii are Contract individual de munca - in unitatea pe care o conduce exista mai multe bunuri 1. - directorul unitatii are calitate de ... (vezi toată discuția)