Am achizitionat o masina de spalat care s- a defectat . Am facut sesezare la cei care trebuia sa-mi ofere garantia si timp de o luna calendaristica nu mi s-a rezolvat problema. Am sunat inca de 2 ori la ei si mi s-a spus sa ma adresez cui vreau, deoarece ei au facut comanda la producator si acesta nu le-a trimis piesa defecta(MOTORUL) Ce trebuie sa fac?
Faceti orice demers depunand sesizarile in scris cu nr. de inregistrare si pastrati-va un exemplar inregistrat (la unitatea reparatoare, la vanzator si la Protectia consumatorului).
Cand adresati sesizarea scris Protectiei consumatorului, anexati si sesizarile scrise si inregistrate pe care le-ati depus la reparator si vanzator.
Va multumesc pentru sfaturi, dar cred ca va trebui sa o iau de la capat.
Sesizarea la unitatea service am facut-o telefonic, nu mi-a spus nimeni nr de inregistrare.
Am fost la vanzator mi-au facut copii dupa acte, nu mi-a dat nimeni nr de inregistrare, am fost la protectia consumatorului m-au trimis la vanzator