Buna,
am si eu o nelamurire.
Am o piesa de PC care s-a stricat de 3 ori pana acum in 60 zile.Am garantie inca 1 an pe ea.
Prima data s-a stricat in iulie, am dus piesa la firma care mi-a vandut-o si aceasta intrucat nu avea service in oras ci numai in Bucuresti a trimis-o prin colet la Bucuresti. Dupa 2 saptamani s-a intors reparata (probabil carpita). A mai tinut 2 saptamani pentru ca s-a stricat din nou. Din nou aceeasi poveste. S-a intors dupa 2 saptamani reparata si din nou s-a stricat. Din nou 2 saptamani in service.
Mentionez ca nu am avut de-a face ,,stricarea ei''.Banuiala mea e ca e o tot carpesc ca sa tina cate 1 sapt.-2 pana va expira termenul de garantie, numai ca pt mine e super nasol. Ajung sa mai folosesc calculatorul din 2 in doua saptamani, cateva zile.
E sau nu material de OPC?
Bineînţeles că problema face obiectul protecţiei consumatorilor.Certificatul de garanţie trebuie să fie actul de bază în această speţă.Trebuie avut în vedere faptul că perioadă în care piesa se află în service termenul de garanţie "îngheaţă".Legea garanţiei este mult mai largă acum.Înainte la tre defectări se schimba piesa iar unitatea service trebuia să fie pe teritoriu agentului economic.Legea actuală este făcută mai mult în detrimentul consumatorului.Încercaţi totuţi la protecţia consumatorilor.Mult succes!
Formulati sesizare la Oficiul pentru Protectia Consumatorului,insotit de toate actele necesare,dar si de acte care sa dovedeasca reparartiile suferite de respectiva piesa si numarul interventiilor necesare.
Ordonanta nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor , prevede ca daca un bun este defect pe o perioada mai mare de 10% din termenul de garantie, vanzatorul trebuie sa il inlocuiasca.
Cereti acest lucru si amenintati cu OPC-ul si un proces.
Succes!!
Avocat Boncu
Garantii laptop
sorin08
Buna seara!!! Acum un an jumatate, am cumparat un laptop Asus de la Domo. Toate bune si frumoase... dupa 2 luni mi s-a stricat si a fost dus la service pentru ... (vezi toată discuția)