Intr-o asociatie de proprietari cu un numar nu prea mare de apartamente, poate fi investit presedintele si cu functia de administrator pentru a se pastra cheltuielile la un nivel micsorat?
Consultati legea 230/2007 si HG 1588/2007 pentru a va lamuri. Le gasiti aici pe avocatnet.
Preseditele asociatiei este ales in adunarea generala.
Administratorul este angajat de catre presedinte.
Presedintele coordoneaza activitatea asociatiei avand atributiuni distincte fata de administrator, contabil, casier, cenzor...
Administratorul trebuie sa fie atestat, iar presedintele nu.
Un exemplu simplu de incompatibilitate: o cheltuiala facuta de administrator trebuie aprobata de presedinte, ori daca ar fi aceeasi persoana, inseamna ca presedintele isi aproba singur cheltuielile.
Puteti pastra cheltuielile salariale la un nivel scazut, impartind suma celor doua functii dupa munca fiecaruia.
Daca presedintele este in stare poate indeplini multe din atributiunile administratorului, instalatorului, femeii de serviciu, contabilului..., angajand un administrator cu atestat si stabilindu-i prin fisa postului cat mai putine atributiuni (intocmirea listelor de plata lunare, de exemplu). Din aceasta combinatie presedintele poate incasa 80% si administratorul 20% din suma stabilita pentru cei doi la un loc.
Cumul de functii
emylyat
Va rog sa-mi raspundeti la urmatoarele intrebari : presedintele asociatiei de proprietari , cu mai mult de 500 de persoane in condominiu , poate indeplini si ... (vezi toată discuția)