Am un apartament inchiriat.
Incepand cu 1 august 2011 am inchiriat apartamentul unei persoane, aceasta locuind impreuna cu sotul sau, deci 2 persoane.
Pe data de 4 august 2011 am transmis o hartie Asociatiei de proprietari prin care am anuntat ca vor locui 2 persoane. Am anexat in copie actele de identitate ale chiriasilor.
Cand s-a afisat intretinerea pe luna august am constatat ca sunt trecute 4 persoane, nu 2 (4 persoane au locuit in luna iulie).
Cum trebuie sa procedez?
Mentionez faptul ca nu am dovada transmiterii hartiei din data de 4 august, pentru ca mi s-a spus ca o pun in cutia de scrisori a Asociatiei, deci nu am semnatura de primire.
Va multumesc mult.
Va multumesc pentru raspuns.
Am intocmit o cerere, in care am expus problema (am amintit de hartia adresata Asociatiei in 4.08.2011), am specificat din nou ca incepand cu 1 august 2011 locuiesc 2 persoane si am mentionat si data inregistrarii contractului de inchiriere la ANAF.
Am solicitat remedierea situatiei.
Intentionez sa caut azi presedintele asociatie, sa i-o imnanez si sa primesc o semnatura de primire, dar am cateva intrebari:
- ma pot confrunta cu refuzul acestuia de a semna de primire?
- cine e ste indreptatit in partea asociatiei sa-mi primeasca cererea?
- cererea poate fi considerata o contestatie?
- daca au trecut cele 10 zile de la afisare (abia azi m-a anuntat chiriasul), se mai poate face ceva?
Ce ma sfatuiti? Nu doresc sa am conflicte dar nici sa platesc degeaba, in situatia in care imi platesc corect impozitul.