avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 355 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Pentru indemnizatie copil?
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Pentru indemnizatie copil?

Buna,va rog daca puteti sa ma ajutati cu un sfat,o sa va descriu situatia in care ma aflu: sunt in concediu medical de pe 5 pana pe 30 sept, firma la care lucrez a dat faliment pe 15 sept 2011 iar pe mine m a dat in somaj, cei de la somaj nu mi accepta dosarul, ce am de facut in situatia asta? De pe 1 octombrie am intrat si in prenatal cum as putea sa mi rezolv probleme pentru a nu pierde indemnizatia de crestere a copilului? Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: DanielaCanareica , utilizator 00:25, 7 Octombrie 2011
1. Ati uitat sa precizati un amanunt important: de ce nu v-a primit dosarul la Agentia de Somaj?
2. Cu ce data ati fost concediata si cu ce articol din Codul muncii?
Pentru ca apar cu concediu medical de pe 5 sept 2011 pana pe 30 sept 2011, art 65(1) din data de 15 sept 2011.
1.Cate luni ati lucrat la actualul angajator?
2 Cate luni ati lucrat in total in ultimele 24 de luni?
La actualul angajator din 20 Apr 2009 pana la 5 Sept 2011
1. Faptul ca ati fost in concediu medical aproape o luna de zile nu este un motiv sa nu va acorde indemnizatia de somaj.

2. Inseamna ca nu este bine completata adeverinta tip pentru somaj (Anexa 26).

3. Daca este asa Agentia de Somaj trebuia sa va spuna sa aduceti alta adeverinta.

4. - Cele 12 luni inscrise in adeverinta nu trebuie sa cuprinda luna septembrie 2011 in care ati fost in medical pentru ca aceasta perioada nu este perioada de cotizare la somaj.
- Trebuie sa inceapa adeverinta cu luna septembrie 2010.

5. Insistati la Agentia de Somaj sa va inregistreze.

6. Daca va refuza in continuare solicitati sa va dea in scris motivul legal si spuneti ca ii veti da in judecata pentru asta.