avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 551 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale cum se procedeaza pt schimbarea administrator
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

cum se procedeaza pt schimbarea administrator

doresc sa numesc pe altcineva administrator,care sunt pasii pe care trebuie sa-i fac/
si mai am o intrebare in legatura cu bilantul la sf de an,se poate vedea daca s-au facut erori in raportul de gestiune,in registru,etc sau orice fel de greseala se depisteaza odata cu predarea la sf de luna a documentelor contabilei.
Cel mai recent răspuns: Avology SRL , Consilier juridic 17:12, 14 Octombrie 2011
Inainte de numirea unui nou administrator verificati persoana pe care vreti sa o mandatati la Administratia Finantelor Publice, prin obtinerea unui Cazier Fiscal (pentru ca, in cazul in care aceasta persoana a mai fost administrator la o societate care inregistreaza datorii la stat, pierdeti banutii ,aferenti taxelor, pe care ii achitati la Registrul Comertului odata cu depunerea actelor, si modificarea solicitata va este respinsa).
Apoi intocmiti Hotarare AGA prin care revocati mandatul administratorului vechi si numiti noul adminitrator,(cu toate datele de identificare), apoi act constitutiv actualizat. Va prezentati la Oficiul Registrului Comertului unde depuneti Hotararea AGA si Actul constitutiv actualizat, iar noul administrator va da un specimen de semnatura si o declaratie pe propria raspundere. De asemenea Hotararea si Actul Constitutiv actualizat pot fi redactate si la ORC contra cost.
Ultima modificare: Marți, 11 Octombrie 2011
Avology SRL, Consilier juridic
Intrebare pt katolika: este posibil ca in cazierul fiscal solicitat de viitorul administrator sa nu apara nimic, iar in cazierul fiscal solicitat de registrul direct sa apara cu fapte inscrise in cazier? multumesc
In mod normal nu, doar daca este diferita data obtinerii celor doua caziere (sa apara intre timp mentiuni).

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Documente necesare pentru numirea unui nou administrator vasilemihaela23 vasilemihaela23 Buna ziua! Va rog frumos sa-mi spuneti ce documente sunt necesare la ONRC pentru revocarea din functie a unui administrator si numirea altui administrator. (vezi toată discuția)
Expirare mandate administratori Vio Dobre Tubinox Vio Dobre Tubinox Am si eu o problema, pentru inscrierea in registrul de operatiuni intra-comunitare trebuie sa obtin cazierul judiciar al administratorilor firmei, pentru acest ... (vezi toată discuția)
Documente necesare retragere administrator din firma criston84 criston84 buna, ma poate ajuta cineva cu informatii legate de documentele care trebuie completate la retragerea unui administrator din firma. multumesc (vezi toată discuția)