avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 808 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... salar minim
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

salar minim

Buna dimineata!
Lucrez ca lucrator comercial la un magazin de paine. Fiecare luna primim 500 lei ca avans, si din luna mai nu am mai primit nimic.Acum ieri ni s-a dat "lichidarea" pe trei luni(mai,iunie,iulie) in total 51 lei.Daca socotesc iese 510 pe fiecare luna, doar ca noi avem cel putin 200 de ore lucrate intr-o luna, inclusiv sambata si duminica. In schimb primim o paine pe zi,care nu apare inscris nicaieri deci nu se platesc dupa suma acea catre stat.
Va rog sa-mi spuneti ce pot face inainte sa anunt ITM-ul?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 12:22, 14 Octombrie 2011
Ce salar aveti in CIM?Cind v-ati angajat ce ati semnat?fisa postului plus restul.
Ati semnat vreun stat de plata ?aveti vreun fluturas de la angajator cu salarul si toate retinerile si restul de plata?
Puteti face sesizare la ITm,dar daca nu aveti nici un act doveditor pentru bani care i-ati luat sau trebuia sa-i luati ,nu stiu daca reezolvati ceva.
Pe CIM am 720 lei.Stat de plata nu am semnat de luni de zile. De fluturas nici vorba. Retineri din rest pata ca CAR sau alte rate nu am.
multumesc
sesizati ITM-ul si garda financiara
La un salariu brut de 720 lei , netul ar fi de 544 lei fara a se lua in calcul sporuri sau tichete de masa ...
Pentru neplata salariilor sau a orelor suplimentare puteti sesiza ITm-ul si/sau promova o actiune in instanta impotriva acestui angajator.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ridicarea salariului prin card bancar Muresan Felicia Muresan Felicia Va rog frumos,daca se poate sa ma lamuriti in urmatorul caz: 1.Salariat,unic intretinator,a cerut de nenumarate ori sa completeze o declaratie in acest ... (vezi toată discuția)