avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 989 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... La ce pedeapsa ma pot astepta...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

La ce pedeapsa ma pot astepta...


Buna ziua, am 20 de ani , nu am atecedente penale si sunt student (am inteles ca si asta ajuta).

Cineva se tot lega de prietena mea, pana cand a reusit sa ma enerveze. Impreuna cu alti 4 baieti m-am dus si l-am batut mar pe acel pervers sexual. Nu am vrut sa iasa chiar asa, insa din nervi l-am lovit in ochelari, i-am lasat o mica cicatrice la ochi, si totodata toti 5 l-am lovit cu pumnii si picioarele.
Norocul meu ca a primit doar 18 zile de ingrjiri medicale... dar are niste poze unde arata teribil, fiind tot umflat...
nu i-am pus viata in pericol din cate rezulta din actele medicale.

Doar pe mine m-au identificat politia, si nu i-am chemat dat in gat pe ceilalti...am scris ca l-am batut de unul singur si interesant e ca m-au crezut...mai mult nu s-a retinut din lipsa de proba ca i-am spart ochelarii :D deci as putea sa ma leg ca victima minte in instanta? :D


La ce pedeapsa ma pot astept? Fapta s-a intamplat in urma cu 1 an, acuma dosarul e la procuror. Pot scapa cu o amenda admnistrativa sau cu una penala? Mi-ar trebui cazier curat intrucat vreau sa ma duc in USA...
Cel mai recent răspuns: ion_iliescu , utilizator 14:43, 16 Octombrie 2011
Ar fi bine sa ne spuneti ce incadrare ati primit.
Lovirea si alte violente :D

Am mai fost acuzat de talharie, distrugere, amenintare, insulta, calomnie, toate cele de pe pamant insa au cazut toate din lipsa de probe, in special ca acel obsedat de prost s-a incurcat in declaratii. As dori sa stiu daca in astfel de situatie as putea cumva sa ies basma curata, intrucat politia crede ca victima minte, adica nu stiu cum dar m-au crezut pe mine :D