avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 507 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... lipsa document de la notariat
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

lipsa document de la notariat

presedintele blocului nu are timp sa mearga la notariat sa obtina documentul prin care eu ca administrator sa pot transmite declaratiile la anaf. Am achitat impozitele dar nu am transmis declaratiile. Detin semnatura electronica. Ce se va intampla? Cum sa ies din impas???Astept raspuns.Ajutati-ma! Multumesc acccnticipat.
Cel mai recent răspuns: Adriantot , moderator 00:43, 24 Octombrie 2011
Pai nu prea aveti cum sa iesiti din acest impas fara acea procura autentificata la notariat prin care va imputerniceste sa depuneti acele declaratii.Asa ca domnul sa se mobilizeze sa ajunga la notariat ca sa dea acea procura. Nu dureaza mult...
Depuneti o reclamatie in atentia comitetului executiv al asociatiei sa treaga putin de ureche pe presedinte si sa-l obliga sa respecta obligatiile de serviciu pentru care este platit din buzunarul proprietarilor.:hammer::training::thumbup:
Sesizati oficial serviciul de specialitate din cadrul primariei
MIMOMARIA a scris:

Detin semnatura electronica.

Transmiteti declaratiile pe internet daca aveti semnatura electronica. Daca vi se solicita la ANAF sa demonstrati ca sunteti reprezentantul asociatiei, intocmiti o adeverinta, o adresa din partea asociatiei prin care presedintele, va delega sa depuneti aceste declaratii. Presedintele sa o semneze si stampileze. Facet-va si o copie a CIM pe care-l aveti cu asociatia si-ar trebui sa fie suficient ca sa demonstrati ca sunteti reprezentant al asociatiei.
Daca asociatia ar fi nevoita sa apeleze la o persoana straina de asociatie, atunci ar fi necesara acea imputernicire notariala, dar atat timp cat sunteti administratorul asociatiei cu acte in regula nu va trebuie alt document autentificat la notar.



~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Taxa pentru certificatul digital stanciuoana stanciuoana buna ziua pentru noul mod de a transmite decl. 112, adica on line cu semnatura electronica, iti trebuie un certificat digital.In cazul unui adminstrator la o ... (vezi toată discuția)
Semnatura digitala adminibuc adminibuc am achizitionat un certificat digital pt o asociatie de proprietari, reprezentata de presedinte. Administratorul este persoana imputernicita sa depuna ... (vezi toată discuția)
Nu pot depune online declarația 390 fără semnătură digitală. există posibilitatea să o pot depune la ghișeu? doblor doblor Buna ziua! In urma cu 2 luni am infiintat un PFA cu activitatea principala de Consultanta in IT (CAEN 6202). Luna trecuta m-am inregistrat in ROI pentru ca ... (vezi toată discuția)