avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 833 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... cod agent asigurari
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

cod agent asigurari

In anul 2000 m-am angajat la o societate de asigurari unde am lucrat ca si inspector asigurari pana in 2005 dupa care am mers la o alta societate de asigurari unde am lucrat tot pe aceeasi pozitie pana in martie 2008. As dori sa stiu daca e posibil sa mai am cod de agent sau daca mi se poate reactiva acest cod avand in vedere faptul ca nu sunt un incepator in acest domeniu, avand 8 ani de experienta.
Cel mai recent răspuns: Adrian Tudor , Consultant asigurari 21:02, 25 Octombrie 2011
Pai lamuriti-va daca ati fost agent sau ati fost inspector. Daca ati fost agent, la schimbarea societatii de asigurare vi se schimba automat si codul RAF. Acelasi lucru se intampla si cu codul intern din cadrul CSA pt inspectori dar apar anumite interdictii in relatia cu fosta firma.
Ultima modificare: Luni, 24 Octombrie 2011
Adrian Tudor, Consultant asigurari
Am fost inspector asigurari.
vreau sa incep iarasi munca in asigurari si nu apar cu cod. e posibil ca inspectorii sa nu fi avut acest cod?
Daca in martie 2008 ati avut cod RAF (banuiesc ca la el va referiti, dar din cate imi amintesc aceasta a aparut dupa aceasta data), acesta se pastreaza la orice societate sau broker va transferati.
Daca ati avut cod RAF acesta se schimba in momentul schimbarii societatii si va spun ca eu am fost in aceeasi situatie.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cod raf olgadragos olgadragos Am obtinut codul raf in ianuarie 2008, odata cu acesta si o legitimatie pe care este inscris codul raf, cu specificatia ca pe aceasta legitimatie nu este ... (vezi toată discuția)