Fiind o asociatie prea mare, legatura administratiei cu proprietarii poate lasa de dorit.
Dar, daca a ramas de achitat la comun decat salariul femeii de servici si lumina de pe scara, de ce nu demarati procedura de constituire a unei asociatii numai pe scara dvs. cu singurul scop de a plati numai salariul unei femei de servici daca mai aveti nevoie de aceasta?.
Ori, la dvs. pe acolo nu conteaza banii cheltuiti fara numar?.:O
Pai sa lucram cu materialul clientului, ca tot ne-ati mai dat unele amanunte.
Dumneavoastra nu i-ati gasit 2-3 luni, dar ceilalti vecini au patit la fel, adica nici ei nu i-au gasit pe cei de la asociatie?
Si pe cine trebuia sa gasiti si i-ati gasit totusi pana la urma? Pe cei din conducerea si administrarea asociatie si putem presupune ca asa cum functioneaza o asociatie aveti: presedinte, membri in comitetul executiv, administrator, casier, cenzor, contabil, instalator..., ca sunt, asa cum spuneti 15 blocuri in asociatia dv.
Asa ca pe langa femeia de serviciu ce munceste dupa modelul stahanovoist si este platita ca un sef de stat, mai sunt si ceilalti din conducere si administratie, care trebuiesc si ei platiti pentru ca munca voluntara nu se mai face.
Pe o lista de plata costurile cu forta de munca, cheltuielile salariale se consemneaza pe o singura coloana si cuprinde suma achitate tuturor celor care muncesc (nu numai a femeii de serviciu), inclusiv impozitele si contributiile la asigurari ce cresc cu 60% costurile fata de sumele nete incasate de oameni.
In asociatia dumneavoastra nu se afiseaza liste de plata? Pe acestea ar trebui sa vedeti luna de luna ce sume revin fiecarui apartament si pe coloane distincte sa se vada clar cat costa apa, gazul, energia electrica, salariile (ale tuturor), reparatiile, reviziile, deratizari,...