Buna ziua,
Va rog sa ma lamuriti si pe mine in urmatoarea problema :
In 29 septembrie am trimis o sesizare electronica catre Primaria [Editat] si catre Primarul acesteia conform adreselor de email afisate pe site-ul primariei, in care solicitam (un rapuns logic) sa ma lamureasca si pe mine de ce pentru un post inspector in cadrul Serviciului Administratie Publica, nu mi-au primit dosarul de inscriere la consurs pe motiv ca nu sunt licentiat in stiinte administrative si sunt licentiat in stiinte politice.
A trecut aproape o luna si nu am primit nici un raspuns ! In sesizarea facuta am trimis numele, adresa din buletin si chiar telefonul, in speranta ca voi primi un raspuns.
Ce pot face in acest caz?
Va multumesc !
Precizez ca aveam experienta pe acest post insa in alt oras unde nu s-a pus problema terminarii unei Facultati de Stiinte Adminstrative, deoarece Stiintele Politice si cele Adminstrative sunt "surori", aceea institutie cerand doar o diploma de licentiat.
Reveniti cu o reclamatie sau faceti o reclamatie administrativa !
CERERE - TIP
- model -
Denumirea autorităţii sau instituţiei publice ...................................................................
Sediul/Adresa ................................................................................................................
Data ..................................................
Prin prezenta formulez o cerere conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public. Doresc sa primesc o copie de pe următoarele documente (petentul este rugat sa enumere cat mai concret documentele sau informaţiile solicitate): ...........................................................................................................................
............................................................................................................................................
............................................................................................................................................
............................................................................................................................................
Doresc ca informaţiile solicitate sa imi fie furnizate, în format electronic, la următoarea adresa de e-mail (optional): ...........................................................................
Sunt dispus sa plătesc taxele aferente serviciilor de copiere a documentelor solicitate (dacă se solicita copii în format scris).
Va multumesc pentru solicitudine,
.....................................
(semnatura petentului)
sau
RECLAMAŢIE ADMINISTRATIVÃ (1)
- model -
Denumirea autorităţii sau instituţiei publice ...................................................................
Sediul/Adresa ................................................................................................................
Data ................................................
Prin prezenta formulez o reclamaţie administrativă, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, întrucât la cererea nr. ..................... din data de ...................... am primit un răspuns negativ, la data de ....................., într-o scrisoare semnată de ........................................................... (completati numele respectivului funcţionar)
Documentele de interes public solicitate erau următoarele: ..........................................
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
Documentele solicitate se încadrează în categoria informaţiilor de interes public, din următoarele considerente: .................................................................................................
........................................................................................................................................
Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de a nu primi informaţiile de interes public solicitate în scris/în format electronic, considerând ca dreptul meu la informaţie, conform legii, a fost lezat.
Termenul maxim de raspuns la o cerere/sesizare este de 30 de zile. E bine sa formulati totul in scris decat prin email pentru ca la noi institutiile, mai ales cele locale, nu prea sunt obisnuite sa foloseasca internetul.