avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 829 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Ucidere din culpa
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Ucidere din culpa

Buna seara , va rog sa-mi ajutati cu sfatul dvs. Sunt strain si student. Am facut un accident rutier. sunt vinovat ca nu am dat prioritate si la expertiza a iesit ca sunt vinovat. eu aveam voie sa fac stanga dar nu am dat prioritate la masina care venea. in accident exsita 2 ucidere din culpa si 1 vatamare corporale.
Va rog sa-mi spuneti cum va termina procesul ? ce ma asteapta , inchisoare sau cu suspendare ?
Cel mai recent răspuns: rashad086 , utilizator 00:03, 27 Octombrie 2011
Practica judecatoreasca in aceste situatii este pedeapsa cu suspendare si nu inchisoarea in regim de detentie.
Daca nu aveti antecedente penale, daca v-ati recunoscut fapta si ati ajutat organele de urmarire penala printr-o atitudine sincera, daca regretati fapta si daca faceti tot posibilul sa acoperiti prejudiciul atunci aveti mai multe sanse pt suspendare.
De asemenea pt vatamare corporala din culpa este nevoie de plangere prealabila, puteti vorbi cu victima si sa va intelegeti sa nu depuna plangere sau sa si-o retraga in situatia in care deja a formulat aceasta plangere impotriva dumneavoastra.
Va multumesc dl avocat.
avocatul meu tot spune cu suspendare. inca dosarul este la cercetat, nu am voie sa ies din tara, fiecare marti ma prezint in polita, si tot ajut ce pot pentru terminare dosarul. nu am nimeni in romania. am venit sa studiez dar vedeti ca am patit asa ceva. Safatul dvs a fost un sprijin pentru mine. Multumesc frumos.
da ajut organele de urmarire penala printr-o atitudine sincera, pentru vatmare corporala din culpa au pus palangere, eu incerc sa intalnesc cu ei ca sa ii ajut cu banii, dar ei nu vor nimic de la mine si imi spune ca ei vor de la asigurare. Am hotarat sa pun banii la CEC bank in numele lor .