avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1387 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Medical luat in ultima zi de munca
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Medical luat in ultima zi de munca

Am avut un contract de munca pe perioda nedeterminata dar cu perioada de proba de 120 zile.Acestea expirau peste 3 zile si au hotarat sa-mi inchida contractul mai devreme.In ziua stabilita adica astazi mi-am luat concediu medical valabil de pe 1 noi 2011.
Cei de la firma imi spun ca au trimis hartie ca imi inchid contractul de azi.
I-am anuntat ca sunt in medical nu au zis nimic.

Ce se intampla acum ,e valabil medicalul sau nu?

Multumesc
Cel mai recent răspuns: cosmin2005 , utilizator 08:40, 2 Noiembrie 2011
Concediul medical suspenda CIM pe acea perioada.
Nu vi se poate inchide contractul pe perioada cat este suspendat, numai la sfarsitul CM.
Pentru angajator nu este valabil. Ati obtinut concediul medical dupa ce angajatorul va emis decizia de incetare. De la data de 01 noiembrie nu mai aveti calitatea de salariat. Mergeti la casa de sanatate si expuneti situatia dv. Ati incercat...
Ultima modificare: Marți, 1 Noiembrie 2011
ContSters42179, utilizator
urmareste cateva aspecte: cand au emis decizia, cd ai luat la cunostinta de ea, cand le-ai adus la cunostinta despre concediul medical ...
decizia au luat-o luni seara adica pe 31 octombrie,dupa miaza cand au incercat sa-mi bage pumnul in gura si sa ma oblige sa accept prelungirea contractului cu inca 120 zile de proba dar pe minimul pe economie studii superioare.Eu nu am acceptat si in consecinta mi-au comunicat ca nu mai asteapta cele 3 zile pana expira contractul si ca de maine,adica din 1 .11.2011 ma instiinteaza ca relatiile s-au incheiat.
eu a doua zi dimineata am fost si am scos CM,am anuntat telefonic si prin mail cu o copie scanata a concediului medical ca am intrat in medical.