Doresc un sfat in privinta unei situatii in care ma aflu cu o agentie de turism.
In iulie am achitat pe baza de factura un bilet dus-intors cu avionul (charter).
In septembrie, duminica dimineata in aeroport la ora 6:30, am aflat ca toate charterele agentiei au fost anulate. Nimeni nu m-a anuntat iar zborul a figurat pe panoul din aeroport o ora si jumatate, fara nr. poarta de check-in. Am intrebat la Informatii aeroport si la compania de unde s-a inchiriat aeronava. Nimeni nu stia nimic.
Abia pe la 11: 00 am dat de agentie si mi s-a spus ca sunt in incapacitate si plata.
Am reusit sa plec a doua zi in vacanta cu o alta agentie si platind din nou biletul. Era imperios necesar sa ajung la destinatie.
Cum pot sa recuperez banii. De doua luni ii tot sun si deja nu mi se mai raspunde la telefon. Este o agentie tour-operatoare foarte cunoscuta si din cate am auzit au si stand la targul de turism. Frumos, nu?
Faceti mai intai o notificare scrisa la sediul acelei agentii in care solicittai restituirea banilor , povestind faptele in cateva cuvinte .Fixati un termen de plata de 3 saptamani e la data emiterii notificarii. Daca nu raspund acelei notificari formulati actiune in instanta si veti obtine castig de cauza.