avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1036 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensie de intretinere
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensie de intretinere

Buna Ziua!

Tocmai am avut primul termen pentru "Pensie de intretinere", in calitate de reclamant. Paratul, tatal meu, nu s-a prezentat la termen, insa a depus o cerere de amanare pentru a angaja un avocat. Procesul s-a amanat pentru inceputul lunii Decembrie.

Date suplimentare:
-de la varsta de 5 ani pana la 18 ani am beneficiat de pensie de intretinere, apoi s-a suspendat deoarece nu am inaintat cererea de continuare
- acum am 21 de ani, sunt student
- Am depus actele pentru inceperea procesului de atribuire a pensiei de intretinere in luna Octombrie
- tatalui meu i se va naste un copil in luna Decembrie a acestui an

Intrebare:
Voi primi pensia de intretinere retroactiv ( de la data depunerii documentelor necesare inceperii procesului si anume luna Octombrie ) sau de la data solutionarii cazului?
Ma afecteaza cu ceva faptul ca tatal meu a amanat acest proces pentru a i se naste copilul, motiv pentru care ar putea cere direct o pensie diminuata?

Multumesc celor care au acordat timp problemei mele!
Normal trebuie sa vi se acorde pensia de la data depunerii actiunii,dar precizati si dvs in scris ca in instante se mai intampla tot felul de ciudatenii.Da ,daca i se va naste copilul sigur ca pensia ar putea fi mai mica ,insa dvs insistati pe nevoile dvs ,intrucat un student are nevoie de carti ,de haine ,de hrana ,un bebulus mai putine nevoi ca dvs.Nevoile sunt diferite situatie in care si pensia trebuie diferentiata,adica dvs trebuie sa vi se dea o pensie mai mare.
.Un judecator care va analiza problema prin aceasta prisma asa ar trebui sa solutioneze cererea dvs.Incercati sa-i subliniati acest aspect printr-o cerere pe care sa-o depuneti ca o completare la cea existenta deja pana la termenul acordat.