Am o problema foarte spinoasa. Tin contabilitatea la un restaurant. In prima luna de functionare a fost un haos. S-a consumat toata materia prima iar pentru produsul finit rezultat nu s-au facut decat vreo cateva bonuri fiscale, restul fiind serviti prietenii, s-a mai aruncat. Ce fac eu acum?Dau un exemplu materie prima consumata 5000 RON, acte pentru vanzarea produs finit in valoare de 1000RON. Cum procedez in contabilitate?
E putin dificil...
Pe baza unei note de plata se poate stabili un meniu cu ceea ce s-a servit la deschiderea restaurantului, considerandu-se ca masa de protocol si o inreg. ca si ch. de protocol nedeductibila si tva de asemeni.. sau puteti considera ca o masa calda pt salariati si colectati tva la ea._635=4427).
Sau puteti emite o factura pe numele patronului cu valoarea unui meniu(la pret vanzare) care sa acopere consumul de materii prime respectiv.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.