Pentru a prelucra date cu caracter personal ale tertilor este necesara notificarea acestei institutii prin mijloacele pe care le agreeaza aceasta, respectiv on-line numai on-line.
Am urmat pasii indicati de ghidul lor: am transmis prin posta prima pagina a notificarii on-line precum si mesajul de confirmare prin care mi se atribuie un numar in Registrul General si numar infochiosk. Intrebari:
1. Nu este nevoie de o dovada scrisa a acestei inregistrari? Un inscris pe suport de hartie?
2. Numarul de inregistrare in Registrul General pe care l-am primit prin e-mail dupa depunerea notificarii on-line este cel de care ma folosesc in relatiile cu tertii?
*Mentionez ca au trecut doua luni de la inregistrarea notificarii si de atunci nu pot lua legatura cu nimeni din aceasta institutie telefonic sau prin posta (destinatar lipsa la noua adresa). Sediul acestora s-a schimbat in data de 28 octombrie la adresa Bucuresti. bd. Magheru. nr. 8 (dupa cum apare pe site) insa la acea locatie nu se afla nicio institutie publica. La data prezentei site-ul lor nu mai permite inregistrarea de noi notificari pana la data de 28 octombrie 2011!? deci nici o noua notificare nu este posibila.