avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 415 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Produs platit - niciodata livrat
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Produs platit - niciodata livrat

Buna ziua. Am o mare problema cu o firma de vanzari online. Am achizitionat de la ei in luna Septembrie, un TV la promotie. Promotia la acest produs era contravaloarea TVA-ului acelui TV, disponibil spre utilizare cu ajutorul unui voucher in perioada 10-20.11.2011. In data de 15.11.2011 am plasat comanda pe site-ul lor pentru un produs Home Cinema de acelasi brand ca si TV-ul. Pe 15.11.2011 primesc pe email confirmare platii online pentru acel produs (am platiti cu acel vocuher + diferenta de bani) si pe 16.11.2011 confirmarea comenzii. Ulterior am fost sunat sa-mi spuna ca ei acest produs nu-l au pe stoc, nici ei,nici furnizorii / producatorii si ca nu-mi pot da un termen de livrare. Adica produsul meu poate ajunge la mine si peste 50 de ani, ca ei nu-mi pot spune nici macar orientativ o data de livrare. Binenteles ca nu mi s-a parut in ordine si am cautat la ei pe site ce inseamna un produs care se afla la vanzare cu eticheta "la comanda". La Info Stoc, pe pagina oficiala, scrie asa:

- la comanda - produsul este disponibil in urma unei comenzi, intr-un termen de 1-14 zile in functie de producator.Termenul exact de livrare poate fi comunicat doar de consultantul de vanzari
.


Eu inteleg ca in functie de producator, poate dura o zi sau 14. Gresec? ei acum se leaga de faptul ca pe pagina produsului scrie doar ultima parte din ce am citat mai sus, si anume:"Termenul exact de livrare poate fi comunicat doar de consultantul de vanzari ".

As dori sa ma ajute cineva in acest sens si sa stiu daca am dreptate cand am cerut ca acest produs sa-mi fie livrat in 14 zile de la comandarea lui si daca am vreo sansa sa-i reclam la OPC (in sensul sa castig), in caz ca acest lucru nu se intampla. Deseamenea sunt pornit sa-i dau si in judecata, pentru ca un consultant de vanzari mi-a spus ca banii nu au plecat de la mine din cont cand am facut plata, iar intamplarea a facut ca eu sa ma duc sa cumpar in aceeasi zi alt produs si mi s-a spus ca am fonduri insuficiente, deci m-am facut si de doi bani pe acolo. Daca mai imi aduc aminte ceva, completez, pana atunci astept feed-back-ul vostru.Multumesc.
Ultima modificare: Vineri, 18 Noiembrie 2011
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: robert_11 , utilizator 09:21, 21 Noiembrie 2011
Trimiti un e-mail catre societatea vinovata intitulata notificare in care le dai un termen sa trimita produsul ,sau sa restituie banii , citesti art. 720 indice 1 din Codul de procedura civila pentru respectarea termenelor procedurale. Aceasta procedura e obligatorie intr-un litigiu cu o societatea comerciala . Dupa terme le poti cere banii inapoi prin instanta , iei un avocat.
Pai nu vreau sa iau banii inapoi ca pierd contravaloarea vocuher-ului. Vreau doar sa-mi livreze produsul cumparat in termenul afisat pe site.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pret foarte mic pe website de electronice IrinaDu IrinaDu Buna seara, Am comandat un produs care, conform site-ului de pe care am dat comanda, era la Promotie. Pretul a fost de sub 10% din valoarea normala a ... (vezi toată discuția)
Comercianți online - comenzi neonorate, reduse EmilConstantinescu EmilConstantinescu Bună ziua, Mă confrunt cu două probleme legate de anumite comenzi făcute prin intermediul comercianților online: [b]Cazul 1. [/b] Comunicare ... (vezi toată discuția)
Problema site.ro mihaim1980 mihaim1980 Buna ziua! Avem urmatoarea problema: site-ul .ro are/a avut probleme si au erori la calcularea preturilor, astfel ca anumite produse costa 0 lei, iar anumiti ... (vezi toată discuția)