Buna seara,
Am comandat un produs care, conform site-ului de pe care am dat comanda, era la Promotie. Pretul a fost de sub 10% din valoarea normala a produsului si daca nu e vreo super oferta de Paste:D, probabil e greseala site-ului respectiv.
Plata am facut-o online, am primit numarul comenzii si mail cu subiectul "
Confirmarea Cererii de Comanda #32****" care spune urmatoarele:
Numarul cererii este *******
Data cererii este Sunday 05 May, 2013( Apasati aici pentru factura detaliata )
Acest email este generat automat si nu este confirmarea ca produsele sunt pe stoc sau ca putem onora cererea dvs.
Acest mail este informativ si nu creeaza obligatii contractuale.
Un consultant de vanzari va lua legatura cu dvs telefonic in cel mai scurt timp posibil
( maximum 48 ore).
Produsele se pot ridica de la sediul nostru sau livra dupa confirmarea comenzii telefonic
Am un printscreen de pe site cu data si ora si faptul ca acel produs era trecut la \"Promotie\", pe stoc si cu pretul.
As vrea sa stiu in ce masura ar fi ei obligati sa respecte comanda. Din cate am citit, acum aproximativ 2 ani acest website a facut aceeasi greseala si nu a respectat nici una din comenzile efectuate atunci si nici nu a oferit compensatie clientului in afara de returnarea pretului platit pentru produse.
Multumesc!