avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 458 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Pret foarte mic pe website de electronice
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Pret foarte mic pe website de electronice

Buna seara,

Am comandat un produs care, conform site-ului de pe care am dat comanda, era la Promotie. Pretul a fost de sub 10% din valoarea normala a produsului si daca nu e vreo super oferta de Paste:D, probabil e greseala site-ului respectiv.

Plata am facut-o online, am primit numarul comenzii si mail cu subiectul "Confirmarea Cererii de Comanda #32****" care spune urmatoarele:

Numarul cererii este *******
Data cererii este Sunday 05 May, 2013( Apasati aici pentru factura detaliata )


Acest email este generat automat si nu este confirmarea ca produsele sunt pe stoc sau ca putem onora cererea dvs.
Acest mail este informativ si nu creeaza obligatii contractuale.

Un consultant de vanzari va lua legatura cu dvs telefonic in cel mai scurt timp posibil
( maximum 48 ore).
Produsele se pot ridica de la sediul nostru sau livra dupa confirmarea comenzii telefonic


Am un printscreen de pe site cu data si ora si faptul ca acel produs era trecut la \"Promotie\", pe stoc si cu pretul.

As vrea sa stiu in ce masura ar fi ei obligati sa respecte comanda. Din cate am citit, acum aproximativ 2 ani acest website a facut aceeasi greseala si nu a respectat nici una din comenzile efectuate atunci si nici nu a oferit compensatie clientului in afara de returnarea pretului platit pentru produse.

Multumesc!
Ultima modificare: Duminică, 5 Mai 2013
IrinaDu, utilizator
Cel mai recent răspuns: nucu$ , utilizator 23:45, 6 Mai 2013
"Scandalul" a ajuns in media, proprietarii au recunoscut ca a fost "virusat" site-ul si sunt 6 comenzi in situatia dv.! Asteptati rezolvarea, conform unui caz similar petrecut anterior, atunci s-a luat hotararea de a se livra produsele la pretul afisat.Teoretic ar trebui ca cei care au cumparat sa nu aiba nicio vina si sa se onoreze comenzile acceptate.
Buna ziua,

Multumesc frumos pentru raspuns.
Exista cumva un articol in legatura cu "scandalul" ?

Multumesc,
nu stiu daca este cazul dv. dar gasiti unul aici:
[ link extern ] >

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Comercianți online - comenzi neonorate, reduse EmilConstantinescu EmilConstantinescu Bună ziua, Mă confrunt cu două probleme legate de anumite comenzi făcute prin intermediul comercianților online: [b]Cazul 1. [/b] Comunicare ... (vezi toată discuția)
Pret derizoriu pe magazin online - trebuie onorat? bolenici bolenici Un cumparator a comandat un produs de valoare reala 2000 RON, la pretul de 1 RON afisat din greseala pe un magazin online. A comandat 40 de produse x 1 RON, ... (vezi toată discuția)
Produs nelivrat lauricafl lauricafl Buna ziua. Am urmatorul caz: Buna ziua. Dupa cum va spuneam telefonic. 1. Comanda a fost efectuata : 20 septembrie 2017 2. Pe 22 au sosit 2 articole ... (vezi toată discuția)