1. Comanda a fost efectuata : 20 septembrie 2017
2. Pe 22 au sosit 2 articole din 3 comandate. Am sunat si mi s-a comunicat ca va fi livrat.
3. Pe 2 octombrie sun iar, inregistrez sesizare si mi se comunica faptul ca va fi livrat.
4. Pe 10 octombrie sun iar si mi se comunica faptul ca in data de 4 octombrie s-a facut factura storno si ca nu mai este pe stoc.
Inteleg ca pe data de 4 octombrie nu mai era pe stoc. Dar cand am dat eu comanda pe site scria "In stoc". Cand sunt ultimele 2 produse scrie faptul ca sunt ultimele 2. Asadar la data comenzii plasate de mine consider ca a existat stoc.
Vreau sa le cer cate comenzi au existat dupa mine la acel produs si cate au fost onorate si daca am fost primul la care nu s-a onorat respectivul articol. Pot cere? Doresc sa mi se livreze acel articol si nu restituirea banilor? Deoarece consider ca a fost un articol de reclama.
Nimeni, nimic. Nu stie nimeni cum se procedeaza? Eu stiu ca daca un produs e in promotie trebuie sa aiba si stoc. Sunt curios cate articole au vandut in promo.