avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 801 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Produs nelivrat
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Produs nelivrat

Buna ziua.
Am urmatorul caz:
Buna ziua.

Dupa cum va spuneam telefonic.

1. Comanda a fost efectuata : 20 septembrie 2017
2. Pe 22 au sosit 2 articole din 3 comandate. Am sunat si mi s-a comunicat ca va fi livrat.
3. Pe 2 octombrie sun iar, inregistrez sesizare si mi se comunica faptul ca va fi livrat.
4. Pe 10 octombrie sun iar si mi se comunica faptul ca in data de 4 octombrie s-a facut factura storno si ca nu mai este pe stoc.
Inteleg ca pe data de 4 octombrie nu mai era pe stoc. Dar cand am dat eu comanda pe site scria "In stoc". Cand sunt ultimele 2 produse scrie faptul ca sunt ultimele 2. Asadar la data comenzii plasate de mine consider ca a existat stoc.
Vreau sa le cer cate comenzi au existat dupa mine la acel produs si cate au fost onorate si daca am fost primul la care nu s-a onorat respectivul articol. Pot cere? Doresc sa mi se livreze acel articol si nu restituirea banilor? Deoarece consider ca a fost un articol de reclama.
Cel mai recent răspuns: lauricafl , utilizator 12:15, 1 Noiembrie 2017
Nimeni, nimic. Nu stie nimeni cum se procedeaza? Eu stiu ca daca un produs e in promotie trebuie sa aiba si stoc. Sunt curios cate articole au vandut in promo.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Produs platit - niciodata livrat robert_11 robert_11 Buna ziua. Am o mare problema cu o firma de vanzari online. Am achizitionat de la ei in luna Septembrie, un TV la promotie. Promotia la acest produs era ... (vezi toată discuția)
Pret foarte mic pe website de electronice IrinaDu IrinaDu Buna seara, Am comandat un produs care, conform site-ului de pe care am dat comanda, era la Promotie. Pretul a fost de sub 10% din valoarea normala a ... (vezi toată discuția)
Comercianți online - comenzi neonorate, reduse EmilConstantinescu EmilConstantinescu Bună ziua, Mă confrunt cu două probleme legate de anumite comenzi făcute prin intermediul comercianților online: [b]Cazul 1. [/b] Comunicare ... (vezi toată discuția)