Voi trece direct la subiect,precizand ca am cautat p forum o rezolvare la problema mea,inainte sa deschid o discutie noua.
In aprilie 2008,student fiind,m-am angajat pentru prima data la o firma.La perioada aceea,mi s-a spus ca nu se mai fac carti de munca,ci se inscriu electronic,nu sunt pe subiect,dar as vrea lamuriri.Dupa 4 luni de activitate,am decis sa imi dau demisia pentru a-mi continua studiile,respectand procedurile contractuale.Patronul firmei a acceptat si a zis ca ma va suna pentru a-mi lua fisa de lichidare,dar asta nu s-a intamplat nici pana acum.
In prezent am terminat facultatea,si sunt pe cale sa ma angajez.As dorii sa stiu ce va trebuii sa fac,tinand cont ca nu stiu dk am carte de munca,fisa de lichidare nu am,iar fosta firma la care am lucrat nu mai este de gasit,fiind o firma de import export cred ca a dat faliment.
Este in regula sa dau o declaratie ca nu am avut carte de munca,sau ce va trebuii sa fac in conditiile date?
Daca firma nu mai exista , va puteti adresa ITM-ului in vederea leiberarii unei adeverinte de vechime pentru perioada lucrata ... daca stiti si numele inspectorului ITM la care era arondat fostul angajator puteti lua legatura cu acesta pentru a va spune daca aveti sau nu carnet de munca ...