buna seara....am si eu o intrebare dac poate cineva sa ma ajute,,,m-am debransat de la incalzire....,am avut acceptu a 3 vecini,pentru ca unu nu a vrut,am fost la termoficare,si mi-a zis ca se poate si cu 3,administratoarea si presedintele de asociatie mi-au semnat cu chiu cu vai,apoi administratoarea imi zice ca am mintito ca imi pun centrala si nu mi-am mai pus,si ca vecinii mei sufera din cauza mea ca apartamentu meu nu e incalzit,si ma pus sa platesc caldura,reamintesc ca eu am toate semnaturile si receptia care mi-ai facuto cei de la termoficare,ca este tot in regula,debransarea sa efectuat corect....,CE POT FACE CU ADMINISTRATOAREA CARE EA MA PUNE SA PLATESC CALDURA IN CONTINUARE??...multumesc.
Faceti o notificare in care ii aduceti la cunostiinta toate acestea ,pe care o trimiteti recoamandata .In situatia in care va pune sa platiti aveti posibilitatea sa o chemati in judecata asociatia.
cineva mi-a zis sa merg la primarie,pentru ca sunt consilierii care rezolva aceste probleme.....administratoarea stie ca am facut tot legal,si a spus,ca dupa ce ma debranseaza,eu sa merg cu receptia scrisa la ea....,apoi sa si mearga personal sa vada....,acum nu mai vrea sa ia receptia si sa vada cu ochii ei ca m-am debransat....si ma trece sa platesc caldura cu caloriferele date jos.
1-Reprezentantul legal al asociatiei de proprietari este presedintele acesteia
Administratorul de imobil este simplu angajat al a sociatieid e proprietari care nu detine autoritatea si limita de competenta sa dispuna impunerea la plata de servicii care in fapt nu se asigura respectivului proprietar
Sesizati oficial presedintelui de asociatie sa se implice concret in vederea solutionarii situatiei
2-Daca intampinati dezinteres la nivelul asociatiei de proprietari,aveti dreptul sa sesizati oficial serviciul specializat din primarie