avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 880 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... Produs necorespunzator
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

Produs necorespunzator

Buna seara,
In urma cu doua zile am achizitionat un produs vestimentar promovat prin reclama tv, de la un magazin care desface aceste produse. Vanzarea se face si online, dar am preferat sa merg si sa-l cumpar de la magazin. Am cerut produsul care in reclama promitea multe si am intrebat vanzatoarea daca are si masura care ma interesa, dorind sa-l fac cadou sotie mele, deoarece stiam ca aceasta vrea sa si-l cumpere. Vanzatoarea m-a asigurat ca este eficient ca in reclama si mi-a spus ca daca masura nu corespunde sa vin in termen de 24 de ore si sa-l schimb, dar ca nu il pot returna. Masura este buna insa produsul nu corespunde reclamei, mai exact nu face ceea ce promite, calitatea lasa de dorit si consider ca am fost pacalit. A doua zi am fost sa returnez produsul, dar vanzatoarea a refuzat sa-mi restituie suma achitata pentru produs spunandu-mi ca acesta este regulamentul si ca banii se pot restitui doar la produsele achizitionate online. As dori sa stiu daca pot face reclamatie la OPC sau la ANPC pentru ca mi se pare o inselatorie sa vinzi un produs care spune ca are anumite calitati si sa fie de fapt o marea pacaleala. Sau ce pot face pentru a-mi recupera banii "investiti"? Astept cu interes sugestiile dvs, va multumesc.
Adresati-va O.P.C.-lui urgent.
Aceste practici comerciale trebuie sanctionate in primul rand de catre noi, consumatori !
Va adresati cu plangere la ANPC (asa se numeste acum OPC) pentru neconformitatea produsului.
Buna ziua,
am demonstrat ca produsul era necorespunzator si cu ajutorul ANPC am reusit sa-mi recuperez suma "investita". Multumesc celor care m-au sfatuit sa apelez la serviciile acestei institutii.
Excelent ! ma bucur pentru dumneavoastra. :)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Returnare produs comandat online dacmo dacmo Pe 18 februarie am achizitionat o casca moto, prin comanda online. Casca a sosit 1 saptamana mai tarziu dar masura nu se potrivea. Casca a fost schimbata cu o ... (vezi toată discuția)
Produs electronic nou defect ananasha51 ananasha51 Buna ziua , am achizitionat o tableta resigilata -garantie 24 luni . Produsul l-am achizitionat in 17.06.2015 .Ulterior am constatat cu indignare mari ... (vezi toată discuția)
Inel de logodna schimbat alora005 alora005 Buna seara, In data de 30.12.2014 logodnicul meu a cumparat pentru mine un inel de logodna de la un magazin de bijuterii din Bucuresti. Inelul era cu cateva ... (vezi toată discuția)