1. Locuiesc la ultimul etaj al unui bloc cu 6 etaje.Din motive de siguranta cu acordul tuturor locatarilor de la etaj s-a montat o usa,care nu este incuiata decat noaptea.La noi la etaj locuiesc uneori aurolaci,la alt etaj s-a spart un apartament,de aceea noi am cazut de acord locatarii de la etaj sa platim aceasta usa si sa o incuiem doar noaptea.
Un vecin de la etajul 3 ne-a facut reclamatie la politie,pentru ca asa sunt unii vecini,chiar nu are nicio treaba cu etajul nostru.Ni s-a spus de conducerea asociatiei ca am ingradit domeniul public,dar ca ei,cei de la asociatie sunt de acord cu montarea usii,dar greseala noastra a fost ca nu am informat asociatia asupra necesitatii montarii acestei usi.
Daca facem o adresa scrisa catre asociatie in care semnam toti locatarii de la etaj ca suntem de acord cu montarea usii si mentionam ca costul va fi suporta de noi,are vreo relevanta acum? Sau ce putem face coi in situatia acuala?
2. Ce se poate face cu locatarii care nu au sigilii la apometre sau cei care nu deschid usa pentru a li se citi apometrele? Adica este apartament cu 5 pesoane care chipurile nu au consum de apa calda la baie.
1. Este adevarat ca modificarea facuta trebuia sa aiba acordul majoritatii proprietarilor din acea scara, apoi acordul com. executiv al as. prop. Si la noi se practica metoda - dar in buna intelegere si din cate imi amintesc nimeni nu a cerut nici-o aprobare (usile sunt montate cu cca. 30 ani in urma). Deci , daca gasiti utila metoda si aveti acordurile de care vorbeam, se poate trai in buna vecinatate, chiar cu vecinul Gica Contra.
2. Pentru pre-intampinarea situatiilor descrse, fiecare as. prop. trebuie sa aiba aprobat - de obicei in com. executiv - un regulament cu privire la toate aspectele legate de consumul de apa rece potabila, canal si apa calda menajera, lecturare apometre, sigilare, impartire diferente, alte responsabilitati ale as. prop. - proprietari. Altfel vom intalni la tot pasul situatii in care 5 persoane ”nu consuma” apa calda, dar blocul/scara inregistreaza diferente importante intre consumul facturat si cel declarat de proprietari.
Comitetul executiv, presedintele si administratorul trebuie sa-si intre cu adevarat in atributiuni, sa se faca verificari mai dese si diferentele vor dispare sau vor fi nesemnificative.
Hotie legala
alina_25
Cum poti fi furat legal. Pe scurt apometrele de apa rece si calda trebuier verificat contra cost odata la 5 ani (verificare metrologica ) aceasta ... (vezi toată discuția)