Intrebare: un angajat student (cu contract de munca pe perioadadeterminata in care se prevede ca munca se efectueaza la sediul angajatorului, 5/ore/zi, 25 ore/sapt) nu mai vrea sa vina la sediul angajatorului pe motiv ca programul la facultate e oscilant de la o saptamana la alta si nu poate "promite" angajatorului ca vine in intervalul fix orar (cele 5 ore/zi) si ca poate lucra de acasa (intr-un proiect)....Ce poate face angajatorul, ce prevederi legale se aplica in acest caz si ce sanctiuni se pot aplica concret.
Multumesc mult!
Se aplica procedura disciplinara pentru nerespectarea programului de munca convenit prin CIM urmand ca angajatorul sa stabileasca una din sanctiunile prevazute la ert. 248 din codul muncii.
Contract part time
alimik
situatia este urmatoarea: incepand cu data de 09.03.2009, am semnat un contract part time ; mentionez ca lucrez si full time la o alta firma unde am funtia de ... (vezi toată discuția)