am intrat intr o mare problema si vreau sa stiu daca am dreptate sau nu!stiu ca raspunderea patrimoniala este legata de contractul individual de munca si un rol esential il are fisa postului!daca sunt dat in judecata pt niste lucrari ce sunt executate de mine inainte de a semna fisa postului cu toate responsabilitatile mai sunt vinovat?pe motiv ca nu stiam ce responsabilitati am dat fiind ca sunt un tanar inginer la inceput fara mare experienta!
in concluzie ca sa stau linistit ca de 1 luna tot citesc codu muncii si tot ce tine de legi..raspund de constructia realizata pe santier din momentul cind am semnat fisa postului adica pe 10.07.2008 si nu din momentul semnarii contractului de munca ca el se refera la obligatiile mele in general...pe cind in fisa postului scrie clar ca raspund de constructiile din santier cf legii 10!este asa sau nu?va multumesc domnule elis pt inteventii...vreau sa va spun ca am urmarit multe din raspunsurile dumneavostra si cred ca ati ajutat multa lume cu raspunsurile scurte si la obiect!
Dvs raspundeti numai fata de angajator , nu si fata de alte persoane , din momentul semnarii c.i.m.
Fisa postului reprezinta un document obligatoriu, anexa la contractul individual de munca, ce trebuie adusa la cunostinta salariatului chiar de la incheiere. Aceasta nu intra in categoria documentelor ce trebuie depuse in evidenta inspectoratelor teritoriale de munca, potrivit Legii nr. 130/1999, modificata si completata, privind unele masuri de protectie a persoanelor incadrate in munca, dar trebuie prezentata de angajator la solicitarea inspectorului de munca.
In cazul in care nu v-a fost data la semnat fisa postului odata cu c.i.m. parerea mea este ca angajarea raspunderii patrimoniale se face de la data semnarii fisei postului.