Buna ziua,
Ma numesc Cristi si am si eu o problema pe care o am mai exact din 13-09-2011 cu o reclamatie pe care am facut-o catre ANPC in privinta unui inel ce a plesnit fara a fii supus unui soc mecanic sau contact cu substante.
Am primit un raspuns in care imi gresise si numele meu si numele firmei reclamate, am refacut o resesizare la cererea dansilor pentru modificarea greselilor si daca mai am dovezi sa le aduc la cunostinta, zis si facut. Pe langa faptul ca am dorit sa vb telefonic cu persoana care sa ocupat de problema si de cazul meu, nu am avut nici o sansa sa imi vorbeasca.
Bun acum o sa scriu cateva raspunsuri din raspunsul dumnealor si sa imi explicati si mie daca are vre-o legatura ce spun dansii cu ce spune legea.
RASPUNS ANPC "Conform dispozitiilor art.48, alin (2) din Legea 188/1999, privind statutul functionarilor publici 'functionarilor publici le este interzi sa primeasca direct cereri a caror rezolvare intra in competenta lor sau sa discute direct cu petentii. "
Am cautat aceasta lege si zice asa: 2) Funcţionarii publici care urmează programe de formare specializată în administraţia publică, cu o durată mai mare de 90 de zile, organizate de Institutul Naţional de Administraţie sau de alte instituţii similare din străinătate, finanţate din bugetul de stat sau local, sunt obligaţi să se angajeze în scris că vor lucra în administraţia publică cel puţin 5 ani de la terminarea programelor. AM DREPTATE SAU NU AM GASIT CE LEGE TREBUIE????
Bun. vreau sa stiu si eu cum pot sa rezolv aceasta problema prin a reclama aceea persoana de la ANPC mai ales ca i-am adus dovezi solide cu neregulile firmei, si prin care la finalizare mi sa spus ca tot din vina mea este si firma a procedat corect sa imi tina inelul care a stat mai mult de 15 zile in garantie, ca inelul este stramb desi pozele de la dosar aratau ca este ok, si multe alte dovezi care mie nici nu au fost luat in calcul sau nu li s-au dat importanta [Editat]
Astept un raspuns deoarece am avut rabdare si calmitate destul de mult tinant cont ca stau dupa rezolvarea acestei probleme din data de 13-09-2011.
Va multumesc.
In raspunsul anpc ar fi trebuit sa scrie art 47(2), nu 48.. asta in legatura cu vb la telefon.
Daca nu sunteti multumit de raspunsul la petitia dvs, puteti scrie pe adresa office@anpc.ro
In privinta inelului, daca nu v-au dat dreptate, nu va ramane decat sa va judecati cu vanzatorul.
Bun, dar nu pot sa cer cumva o audienta cu un sef superior al acestei instituti, deoarece nu mi se pare normal ca un om sa greseasca o data 2 nume al meu si al firmei reclamate si sa greseasca si a doua oara de doua ori legile. Dece spun de doua ori legile? pe motivul ca si in primul raspuns pe care l-am primit a fost gresita o lege.=D>