Buna seara. In urma cu doua săptămâni am comandat de la un domn din mediul online, mai exact de pe Facebook un inel. Zis și făcut, i-am spus acestuia modelul și mărimea dorita, i-am lăsat datele personale pentru expedierea coletului. Am primit coletul la oficiul Postal de care aparțin cu domniciliul, am ridicat coletul, iar la deschidere am constatat ca era o alta mărime decât cea cerută de mine. I-am comunicat acestuia inconvenientul, domnul susținând și asigurându-ma ca in curând va primi alte mărimi mai micute ale aceluiași model și mil va schimba. In regula, am așteptat însă fără răspuns, in urma cu doua seri i-am comunicat acestuia ca nu mai doresc să-mi schimbe produsul, ci sa îmi înapoieze banii iar eu voi returna produsul. Domnul in cauza nu a dorit sa răspundă mesajelor mele, ulterior constatand ca acesta M-a blocat fără sa discute cu mime despre aceasta problema. Astăzi, miercuri la exact doua săptămâni după ce am primit produsul, am făcut o reclamație despre acest domn pe un grup de profil din același mediu online. Acesta susținea ca este vina mea, deoarece “nu sunt in stare” sa trimit mărimea corecta, el spunând ca nu este răspunzător pentru incident, deoarece verificase inelul și a considerat ca este mărimea potrivită pentru mine. Am adus dovezi in acest caz, demonstrând faptul ca nu este mărime cerută de mine, iar produsul nu îl pot folosi. In acest moment, dansul refuza soluționarea problemei. Precizez faptul ca și soția dansului are aceeași atitudine ca și acesta, refuzând in continuare ca nu o interesează. Mai precizez și faptul ca nu sunt singura persoana care a fost înșelată de către acesta, având aceeași atitudine și cu celelalte persoane păcălite. Dețin atât dovezile referitoare la acest produs cât și conversatia cu acesta. In momentul de fata am rămas cu un produs pe care nu îl pot folosi și nu îl pot revinde și cu banii luați.
Cum pot rezolva aceasta problema?
Mulțumesc frumos!
Cel mai recent răspuns:
Liliana Șercău , utilizator
14:11, 19 Octombrie 2017