vă rog ,în contextul legii să-mi clarificaţi: pentru fondul de reparaţii respectiv fondul de reabilitare sunt obligat să complectez chitanţă separată de chitanţa cu cheltuielile lunare, sau pot să trec pe o singură chitanţă,menţionînd că din suma respectivă cît este fondul. Problema mea -ca administrator- este că ,chiriaşul ,dar şi proprietarul,unui apartament î-mi cere acest lucru, iar proprietarul numai cu discuţii,cu somaţie î-mi dă banii.Mulţumesc frumos
doar fondul de rulment este obligatoriu sa se incaseze cu chitanta separata
restul de cote de cheltuieli nu au astfel de mentiuni
dar daca totusi astfel a-ti rezolva discutiile si contrele nu vad de ce ar fi greu sa taiati 1-2 chitante in plus unui proprietar
Asa cum s-a precizat mai sus, numai pentru fondul de rulment se emite chitanta separata avand in vedere ca acesta se va restitui in conditiile legii.
Pentru toate celelalte cheltuieli se completeaza o singura chitanta.
Noi avem un proprietar (2000 m.p. spatii comerciale) care ne solicita facturi separate pentru consumul de apa si separat pentru celelalte cheltuieli repartizate pe lista lunara. Acestea sunt de ajutor pentru repartizarea si justificare refacturarii, pe care proprietarul spatiilor o face catre chiriasi (firme de stat si private). Sigur ca nu aceasta constituie o problema si putem sa-i eliberam chiar mai multe facturi si/sau chitante in aceeasi luna daca ar solicita.
Important este ca asociatia sa incaseze banii iar proprietarii sa stie ce platesc, sa aiba confort sau sa-si desfasoare activitatea in conditii bune.
Am dreptul?
xx-79-ecm
locuiesc cu chirie de un an intr-un apartament.acuma proprietarul nu vrea sa prelungeasca contractul ca are alti chiriasi.intrebarea mea este daca pot sa ... (vezi toată discuția)