Am achizitionat o multifunctionala Lexmark,in ian.2011 cu garantie de 2ani(initial).
De la data achizitiei si pana in prezent s-a defectat de mai multe ori ,cu aceeasi problema si anume nu "trage" hartia(ramane blocata),fapt pt care m-am prezentat la unit .vanzatoare ,cu produsul de 2ori pt a-l trimite la unit de service al vanzatorului, nicidecum al producatorului.
De la prima trimetere catre unit service,am asteptat returnarea produsului 22zile....si mai aveam de asteptat daca nu mergeam ,personal,la unit vanzatoare sa intreb de soarta produsului.Motivarea intarzierii ,a fost k ,unit service nu a
trimis documentele ce insoteau produsul si nu au avut cum sa ia legatura cu mine.
Deci asa am ramas fara certif de garantie pe perioada a 2ani.
La insistentele mele,mi-au eliberat alt certif garantie ,dar pe perioada a unui an.Parca aveam sa stiu ce va urma......bineinteles k la max 1luna de zile,iar multifunctionala s-a defectat....din aceeasi problema.Am trimis-o din nou...de data asta s-au conformat in 15 zile,cu returnarea ....dar,cu defectiunea mentionata si anume : cartusele defecte....fac mentiunea k ambele cartuse sunt originale,numai k acela alb-negru s-a consumat si am fost nevoita sa achizitionez altul la care am factura(deci tot original,compatibil pt a reinarca de mai multe ori).
Am apelat la OPC si mi-au zis k nu e de competenta lor ,deoarece produsul este cumparat pe firma si singura solutie este de a actiona in instanta.
Va rog un sfat pt a-mi rezolva aceasta problema.Nu pot sa cred k am ajuns sa cersim dreptatea in instanta pt orice fleac.....sunt fascinata de lumea in care traim.:magic:
Reclamatiile si sesizarile adresate Comisariatelor pentru Protectia Consumatorilor / Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor pot fi depuse doar de consumatorii persoane fizice.
Din pacate solutia indicata este singura in cazul dvs.
Subiectul va fi mutat in Drept comercial, poate acolo veti gasi o indrumare de la consultantii in domeniu.