Gasesc pe piata SH un produs cu garantie la un magazin mare online. Il achizitionez cu suma de S.
Ma folosesc de acest produs timp de 1,5 ani de el. La un moment dat, produsul manifesta un defect (in timpul garantiei).
Ma folosesc de actele care le aveam de la vanzator PF (garantie in original + factura in original) si il trimit in garantie.
In service, se constata defectul, dar produsul nu poate fi inlocuit si apar doua optiuni:
- stornarea banilor
- achizitionarea unui alt produs.
Conform lege comerciantul PJ face stornarea banilor in contul cumparatorului initial suma fiind de 2xS suma platita de mine.
Dilema mea este urmatoarea. Eu beneficiez doar de suma S data de mine sau de toata suma stornata. Atata timp cat vanzatorul a vandut acel produs , nu mai este propritarul de drept. Mentionez ca nu am facut un contract de V-C nici macar de mana cu toate ca nu stiu daca este legal.
Cumparatorul initial trebuie sa imi dea doar suma s platita de mine sau toata suma.
Vanzatorul ar trebui sa va restituie suma primita de la comerciant proportional cu perioada de utilizare. Sa zicem ca el a utilizat produsul 10% iar dvs. restul, atunci suma se imparte corespunzator.
adica? produsul nu se poate repara.toata suma a fost virata persoanei initiale de unde am cumparat eu produsul sh. cat din suma mi se cuvine mie? cat am platit eu sau toata suma restituita de comerciant la pretul la care a fost de nou .
Garantie
ionutpop31
In cazul unui produs electronic cu probleme (memorie DDR calculator), care este in garantie 2 ani, trimis in service, produs care din pacate nu mai este in ... (vezi toată discuția)